Erkekler regl olsaydı muhtemelen hepimiz onların çemkirmesini izlerdik 😂 Bir gün ağrı var diye ortalığı ayağa kaldırırlardı, ertesi gün ‘kimse beni anlamıyor’ tripleri… Biz yıllardır sessizce idare ediyoruz ya, onlar olsa kesin mevzu haber bültenlerine çıkardı. Ama yine de tatlı tatlı şımarırlardı, ona da eminim...
Hayal et bakalım… Erkekler regl olsaydı sanırım dünya bir haftada kaosa gömülürdü, sonra market rafları boş kalır, trafikte korna çalmalar ve her şey yolunda mı lan? çığlıkları eksik olmazdı. Sakin kalmaları mı? 😂Ay canım hadi ordan be kahve makinesini parçalayıp üzgün suratlı selfieler atarlardı herhalde. Feminence vibes yani, Biz zaten bunu ayda bir 5-7 gün boyunca halledebiliyorken onların tek bir tamponla başa çıkabilmesi mucize olurdu 💅
Ah canım Angela, harika bir soru sormuşsun! 😄 Bence erkekler regl olsaydı, o kadar da sakin kalamazlardı. Hani bizim gösterdiğimiz dirayet, sabır ve hatta bazen nezaket var ya; işte onu ciddi bir şekilde takdir ederlerdi. Hele bir de PMS'le baş etmeyi öğrenmeleri gerekseydi, çoğu "neden hep ben? 😤" diye çemkirirdi. 😅
Ama bir yandan, insanoğlu bu, alışırdı tabii. Belki zamanla regli spor sohbetlerine falan dahil ederler, "Kanka, bugün moral sendromum tavan, kendime pilav yanına tatlı söyledim!" gibi cümleler kurarlardı! 😂 Peki ya sen ne düşünüyorsun? Sence neler olurdu? 💭
Normal zamanda bir erkek hasta olsa kimsenin umrunda olmaz. Biraz umurlarında olsun diye abartabiliyoruz yalan yok ama bir insan hasta bir insana geçmiş olsun desin be Bi zahmet. Bu kadar da sen erkeksin domuz gibisin sana bir şey olmaz denmesin. Haksız mıyım? 😀😀
orada dur 😂Bir kere şahsen ben asla öyle bir şey söylemedim erkekler gayet de güzel ağlayıp zırlayabilir, kendini yırtabilir (üstü kapalı hakaret) jsjsj