Regl olan kızların hayatı mahvolmuyor mu?

Bence regl olmak çok kötü bir şey eskiden 13 14 yaşındaki kızları evlendiriyorlardı bunun yüzünden

Regl olan kızların hayatı mahvolmuyor mu?
Cevapla