Adet olunca her kadın etrafına zehir saçıyor mu beni gibi 🫩😐?

Adet olunca etrafıma zehir saçıyorum sanırım biraz. Farkında olmadan yapıyorum çoğu zaman bunu. Tahammülüm aşırı düşüyor, normalde sabır göstereceğim konulara büyük tepki vermeye başlıyorum. Herkeske de aram bozuluyor, iş yerimde ya da eşimle vs. 😅 Yalnızca ben mi böyleyim? Her kadın bu yoldan geçiyor mu acaba? Çok sinir bozucu bir ruh hali gerçekten, hafta bitince de bir şeyleri düzeltmeye çalışmaktan içim soluyor 🫩
Adet olunca her kadın etrafına zehir saçıyor mu beni gibi 🫩😐?
Cevapla