Regl oldum karnım çok ağrıyor abim hala kalk mutfağı topla diyor. Sinirlenmekte haksız mıyım ya?

Regl oldum karnım çok ağrıyor fazlaca kanamam var yatıyorum. Abim biraz önce geldi kalk mutfağı topla dedi. Yemek yediler onun bulaşıkları vs var. O kadar kötüyüm ki hem sinirden hem ağrıdan aglamaya başladım. Bu halde nasıl toplayayım ya😭😭
Regl oldum karnım çok ağrıyor abim hala kalk mutfağı topla diyor. Sinirlenmekte haksız mıyım ya?
Cevapla