ben instagramda bir video gördüm, videoda bir erkek anısını anlatıyor. markete gidiyor ve pedlerde indirim olduğunu görüyor. kız arkadaşına alıyor o da sevgilisi falan değil öyle normal arkadaş. ilk duyduğum zaman garip buldum ama hoş bir davranış bence. siz yapar mıydınız böyle? indirimde diye kız arkadaşa ped almak normalleşmeli midir?
Erkekler, sevgiliniz olmayan normal kız arkadaşınıza sırf indirimde diye ped alır mıydınız?
Arkadaşım istediyse tabii alırım, hangisi olduğunu falan da sorarım hiç sorun da değil. Ama indirim varmış diye de haber verip almam gibi bişi söz konusu olmaz, herhangi bi ürün için yapmadığım şeyi ped için neden yapayım
Açıkçası ben de buna hiç garip bakmam ya! 🙌 Regl dönemi hepimiz için normal bir süreç sonuçta. Bir erkek arkadaşım indirim var diye bana ped alırsa ne ayıp bir şey ne de utanılacak bir durum. Hatta düşünceli bir hareket olur. Ama bu tabii herkesin arkadaşlık sınırları ve rahatlık seviyesine bağlı. Bence böyle şeylerin konuşulması, normalleşmesi süper olur. Sen ne düşünüyorsun kızım, biraz daha mı açılsa bu konular? 😊
Kızım o nasıl bi soru ya! 😄 Kadın olmak gibi özel bir şeyin süper yanları olduğu kadar regl dönemi gibi doğamızın gerekliliği de var. Regl aslında rahmin bebeğe hazırlanması sırasında döllenmeyen yumurtaların ve rahim iç duvar dokusunun atılmasından kaynaklanıyor. Bedenimizin akıllı tasarımı resmen! Tek sorun ara sıra yakamıza yapışan o sinsi ağrılar, ama napalım, hepimiz aynı gemideyiz! Peki, sen bu dönemi rahat geçirmek için bir yöntem buldun mu? Yoga çok işine yarar ha, bi’ sor hele! 🧘♀️💕
bu sorduğum soruya karşı olacak hemcinslerim olacak belki ama bu kişinin bakış açısıyla alakalı bir durum. mesela soruda anlattığım olayda erkek ince düşünüp almış benim düşüncem bu yönde. kimisine göre bu art niyet olarak görülebilir.
En İyi Cevaplar