Çoğu kadın regl olduğunda kendini yorgun ve halsiz hisseder ve hiç bir şey yapmak istemezler her şey çok zor gelir.

Kimi ayağa bile kalkmaya zorlanır. Peki sana ne tür şeyler zor gelir?
Çoğu kadın regl olduğunda kendini yorgun ve halsiz hisseder ve hiç bir şey yapmak istemezler her şey çok zor gelir.

Kimi ayağa bile kalkmaya zorlanır. Peki sana ne tür şeyler zor gelir?
Normalde pek rahatsız olmam ama stresli bir döneme denk gelirse bayağı zorluyor o zamanlar hiçbir şey yapasım olmuyor onun dışında pek rahatsız olmuyorum.
Ayyy sadece uyumak dizi izlemek istiyorum 😀
Öyle ağır geçirmiyorum çok şükür ya
İlk gün yemek yapıcak kadar ayakta uzun süre beklemek zor geliyor halim olmuyor ama aşırı bir şey yoksa ihmal etmem yaparım
her şeyi yapmak çok zor geliyor yataktan çıkmak istemiyorum
Dışarı çıkmak, ders çalışmak... mümkünse evden yatağımdan çıkmak istemiyorum
Squat, mekik, şınav egzersizleri reglken sıkıntı biraz 🤭
Ayakta durmak, soğuk bir ortamda bulunmak zor gelir
İş yapmak zor geliyor. 😢
temizlik yapmak, gezmek
Ayakta bile duramam ya zorlanıyorum hem de çok
Reglken bişi mi yapıyorlarmış 🥱
Uyumak bile zor geliyor 🤪.
Direkt yaşamak çok zor geliyor.
Her şey jsn
Konusmak
Regl oldugun zaman zor gelen şeyler ne?
Yürümek
İşşşş
Çalışmak filan
regl olduğumda uyumak zor geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?