Regl dönemi kadınların en hassas dönemi bu dönemler de normalden iki kat ilgi ve anlayış beklerler. Regl olduğunda ne gibi ilgi ve alaka beklersin?

Regl dönemi kadınların en hassas dönemi bu dönemler de normalden iki kat ilgi ve anlayış beklerler. Regl olduğunda ne gibi ilgi ve alaka beklersin?

Regl olunca kimseden bir ilgi beklemiyorum. Çünkü regl sadece beni ilgilendiren benim bünyem ile alakalı bir durumdur. Kimsenin benim bu durumumu çekme ilgi gösterme alttan alma gibi bir zorunluluğu yoktur.
Kimseden, özellikle bu ülkede avropada abartıldığı için fazla abartılıyor. Olmuşsa olmuş ne yapalım🤷🏻♀️ gelip geçiyor, sanki üzerlerine 200 tonluk bir şey çarpıyor🙄 neler yaşıyor insanlar bunu da yaşasınlar. Şahsi fikrim
Hiç kimseden tam tersi yalnız kalmak daha iyi geliyor gidip yatakta kivraniyorum en azından 😂 çünkü insanların konuşmasi beni daha çok geriyor
Aynen 👍 biz öyle durumlarda aşırı hassas alıngan oluyoruz , huzursuz ve gergin oluyoruz , çok normal bir şey istese bile küfür etmiş gibi geliyor , herşeyi ters anlıyoruz istemsizce kırıcı olabiliyoruz ruhen çökmüş oluyoruz ve sadece karşımızdaki insandan anlayış bekliyoruz ,
Evet maalesef öyle oluyor bu elimizde olan bir şey değil istemsizce oluyor bir kaç gün sonra normale dönüyoruz çok şükür ki kalıcı olmuyor bu ruh hali
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️
Hayır ben ilgi istemiyorum beni raad bıraksınlar
İçmiyorum sevmiyorum😤laktoz intorelansıyım
Tabiii hemen abi
Kilosu en son 50-60 idi
Neden
Ama komple yağlı abi
Ciddi mi
Çok ucuz
Regl dönemlerinde ilgi ve anlayış gerçekten çok önemli! Kadınlar bu hassas zamanda nazlanmak, destek görmek ister. En çok partnerden, bazen de en yakın arkadaşlardan beklenti olur. Küçük bir çikolata, sıcak bir battaniye ya da sadece “Anlıyorum seni” deyip yanımızda olmak bile çok şey anlatır! 😊 Unutma, bu dönemde biraz empati her şeyi güzelleştirir. ❤
Kızlar reglken aşırı duygusala bağladığı için herkesten anlayış ve ilgi bekleyebilirler, çünkü duygusal boşluk hislerini bu şekilde bastırabiliyorlar.
Hiç kimseden beklemem. Hasta olmuyorum ki ekstra ilgi bekleyeyim
Olsaydı sevgilimden/eşimden elbette. Ben kendimi tatlılarla mutlu ederim sıkıntı yok 🤣🤣
Hahaha teşekkürler 😅
Kimseden ilgi umut beklemiyorum, hiç umrumdada degil, banane ben kendimi seviyorum. ..
Kimse muhatap olmasın konuşmasin benden bahsetmesin ayağa bile kalkmiyim sadece yatağımda telefon kulaklık gün boyu duruyim yeter
Kimseden. Kendi kendime yetiyorum ben ya. Sevmem öyle mızmızlanmayı.
İlk akla gelen yazarım. Diğerleri gerek yok.
Hayatımda bir erkek olursa ondan tabi. Onun dışında etrafımdaki herkesten 😏🤣
Sadece beni rahat bırakmalarını istiyorum beklentim olmuyor
Hiç kimseden millet beni alttan almak zorunda değil.
Kimseden ilgi beklemiyorum, normalde nasıllarsa öyle devam etsinler
Partnerimden tabiki (olmayan)
@aquarius99 ahha ben sjfjfkjf
İnşaAllah olur yakında
Az kalsın böceklerden de sdgskhs
Eşimden pervane olsun bana 😀🌸
Çok cringe geliyor bana böyle davranan ergenler ve ahlaksizca
Kocamdan çünkü durmuyor yarmak istiyor sürekli
Ee sordun söyledim
Sevdiğimden ilgi görmek istiyorum
En çok kimi seviyorsam ondan ghjk
herkestenn her şeydennnnn
Kimseden bişey beklemiyorum ki ben
Etrafımda kimseyi görmek istemiyorum.
Herkesten ve herşeyden
Tahammül edemediğim dönem ne ilgisi skksksksks
kimseden ilgi beklemem.
Özel bir ilgi beklentim yok ya
Kendimden diyeyim 😄
ev arkadaşımdan ahahahah
Kimseden jsn
Kendimden
Kimseden bir şey beklemem
Regl olduğum zaman en çok sevgilimden ilgi beklerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?