Reglim biteli bir hafta oldu ama iki gündür levente var tam kahverengi de değil siyahımsı
Namaz, oruç olur mu bide gusül tekrar almam mı lazım?
Namaz, oruç olur mu bide gusül tekrar almam mı lazım?
Merhaba , reglden bir hafta sonra olduysa muhtemelen son dönemde uterus duvarındaki kalıntı vajinal akıntıyla dışarı atılmıştır. Gusül gerektirmez, ama içinin rahat etmesi için alman da fayda var, neticede şüphe varsa gidermek gerekir
Evet gerektir, akıntı beyaz olana kadar bitmemiş sayılır.
gerektirir
tabiki gusul almak şart bu durumda
Evet için rahat değilsen tekrar gusül almalısın
Namaz kılıyorsan al bi daha gusül bişey olmaz
Gerektirir al
Lazım tabi ki de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?