Özel Günler & Hijyen Rgl öncesi sendromda en çok hangi semptomu yaşıyorsunuz? ŞeffaflığınRitmi Takip Et Guru Yaş: 95 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 510 Yapay Zekaya Sor Detay...😑😑😑 Güncellemeler7 ay Maşallah erkekler artık prenses diye boşuna demiyoruz, onlar da artık regl oluyor. Kızlar maskülenleşmiş regl falan olmuyor heralde. Rgl öncesi sendromda en çok hangi semptomu yaşıyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 15 kişi beğendi
m Bichoteva0 Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% 7 ay Yok streslik gerginlik benlik değil ben aşırı duygusal oluyorum zaten normalde de öyleyim ama o dönemde biri dokunsa ağlarım yani o derece 0 0 Yorumla
sesizlerinsesi Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 7 ay Çok gereksiz siniri, duygusal oluyorum. Nefes alan biri bile aşırı sinirimi bozar o derece dkdkdmd 0 1 Yorumla ŞeffaflığınRitmi 7 ay Aynı 😏 Yorumla
GrushenkaRises Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% 7 ay İniş çıkışlı oluyorum felaket zor geçiyor ya mümkün mertebe karar almamaya çalışıyorum o dönemde 0 0 Yorumla
gugukkuşu00 Takip Et Yoda Yaş: 19 , eic 100% 7 ay Hiç bir semptom yaşamıyorum sadece canım tstlı çekiyor o ladar 0 0 Yorumla
wkertenkele Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% 7 ay regül öncesi değil de reglin ilk bir iki günü bazen ağır bir baş ağrım olur🤦🏻♀️ 0 0 Yorumla
AşkıÖldürmek Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 7 ay Duygusallık çöküyor üstüme sürekli ağlıyorum 😅 migren tavan oluyor 0 0 Yorumla
jasssminnee Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 7 ay Çok gergin, asabi ve duygusal olurum. Ben bile kendime tahammül edemem o dönemler 0 0 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 7 ay Sinirli olmak gerçi normaldede öyleyim duygusallık abur cubur krizi 0 0 Yorumla
oneday_9 Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% 7 ay İştahta biraz azalma ve ara ara ağrı oluyor. 0 0 Yorumla
GizemliKelebekk Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% 7 ay Ben köşeme çekiliyorum, sessiz oluyorum. Bilinenin aksine gerginlik vs. olmuyor bende 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 7 ay Özel Günler & Hijyen konusunda 7,2b cevap paylaştı. agresif olurum 0 0 Yorumla
criollo Takip Et Master Yaş: 34 , eic 99% 7 ay Çoğu kız dehşet bir istekli ruh hali yaşıyor gördüğüm kadarıyla 0 4 Yorumla criollo 7 ay Sakin Eda reyiz. Fikri olmadan, zikri olan çok sanalda. Yorumla criollo 7 ay Anca sövüp rahatlayabilirsin de karşı taraf bunu isteyip ondan zevk alıyor. Egitemezsin yani Yorumla ŞeffaflığınRitmi 7 ay Onun zevkine s.. Yorumla criollo 7 ay Biraz gerginliği azalt. Sen bu değilsin:) Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 7 ay Özel Günler & Hijyen konusunda 370 cevap paylaştı. Sorularına kimse gelmiyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 7 ay Ne kadar abartiyosunuz yaa 2 damla kan altıüstü şımarıklığa gerek yok 0 1 Yorumla cnnfnfnfbf 7 ay Sen kız değilsin onu anladım kız olsan arkadaşın ne demek istediğini anlar ve sorgulamazdın. Yorumla
AŞK--ADAMI92 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 7 ay Kadınların yapılarını öğrenelimde kız arkadaşımız olsun ya da olmasın ona göre davranalım bulunduğumuz ortamda. 0 0 Yorumla
Olmadıolduramadık Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 99% 7 ay her yerim şişiyo 1 1 Yorumla ŞeffaflığınRitmi 7 ay Jssjsıdıd Yorumla
Memoo00007 Takip Et Master Yaş: 30 7 ay Özel Günler & Hijyen konusunda 525 cevap paylaştı. azgınlık var bence kadınlar da 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Yok streslik gerginlik benlik değil ben aşırı duygusal oluyorum zaten normalde de öyleyim ama o dönemde biri dokunsa ağlarım yani o derece
Çok gereksiz siniri, duygusal oluyorum. Nefes alan biri bile aşırı sinirimi bozar o derece dkdkdmd
Aynı 😏
İniş çıkışlı oluyorum felaket zor geçiyor ya mümkün mertebe karar almamaya çalışıyorum o dönemde
Hiç bir semptom yaşamıyorum sadece canım tstlı çekiyor o ladar
regül öncesi değil de reglin ilk bir iki günü bazen ağır bir baş ağrım olur🤦🏻♀️
Duygusallık çöküyor üstüme sürekli ağlıyorum 😅 migren tavan oluyor
Çok gergin, asabi ve duygusal olurum. Ben bile kendime tahammül edemem o dönemler
Sinirli olmak gerçi normaldede öyleyim duygusallık
abur cubur krizi
İştahta biraz azalma ve ara ara ağrı oluyor.
Ben köşeme çekiliyorum, sessiz oluyorum. Bilinenin aksine gerginlik vs. olmuyor bende
Bana kalsın sdfsdfsdf 😃
Üzgün üzgün ve üzgün 🥲yanlızlık hissi
Çok gergin duygusal oluyorum 🌸
agresif olurum
Duygusal oluyorum.
duygusallık ve ağrı.
Ağlama stres
Sinirrrr
Karın ağrısı
Erkekler Ne Diyor
Çoğu kız dehşet bir istekli ruh hali yaşıyor gördüğüm kadarıyla
Sakin Eda reyiz. Fikri olmadan, zikri olan çok sanalda.
Anca sövüp rahatlayabilirsin de karşı taraf bunu isteyip ondan zevk alıyor. Egitemezsin yani
Onun zevkine s..
Biraz gerginliği azalt. Sen bu değilsin:)
Sorularına kimse gelmiyor
Ne kadar abartiyosunuz yaa 2 damla kan altıüstü şımarıklığa gerek yok
Sen kız değilsin onu anladım kız olsan arkadaşın ne demek istediğini anlar ve sorgulamazdın.
Bu süreçte kadınların gözüne batmayacan
Kadınların yapılarını öğrenelimde kız arkadaşımız olsun ya da olmasın ona göre davranalım bulunduğumuz ortamda.
her yerim şişiyo
Jssjsıdıd
Çok gergin oluyorum dgfh
Karnım ağrıyor. Der mişim
Bol bol trip yiyorum
Fena sinirli olurum 😂
Ben de bu teknoloji yok
Ben bilmem kadınlar bilir..
azgınlık var bence kadınlar da
Olmadık hic
Geçmiş olsun
Aşırı sinirlenme görülür