Merhaba arkadaşlar, eşimin düzensiz yani regli 3 gün falan geç oluyordu. Doktora gittik ve PCOS olduğunu söyledi takviye edici ilaç yazdı İnofolic Combi HP kullanıyor.3 aydır kullanıyor ve regli düzene girdi gibi. Eskisinden daha iyi. Biraz toplu ve 1 yıllık evliyiz kilo da aldı. Zaten kilo etki yapıyormuş PCOS'a. Bebek sahibi olmak istiyoruz ama eşim çok sabırsız üzülüyor bende üzülmemesini söyledim. Allah ne zaman nasip ederse 🙏 dedim.
Spor yapmasını en azından hergün 1 saat yürümesini söylüyorum bu sefer de kızıyor. O kadar kilolu kadınlar var bebek doğurmuşlar diyor. Bende artık karışmıyorum.
PCOS bir kadının gebe kalma şansı var mı !
Spor yapmasını en azından hergün 1 saat yürümesini söylüyorum bu sefer de kızıyor. O kadar kilolu kadınlar var bebek doğurmuşlar diyor. Bende artık karışmıyorum.
PCOS bir kadının gebe kalma şansı var mı !
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer