Karın ağrısı adet gecikmesi mide bulantısı kasıkta ağrı?

Diyeceksiniz hamilelik belirtisi ama test yapmıştım ikinci çizgi silikti fakat beta HCG yani kan testinde <2 değer normal yani negatif çıktı. Neden adet olmuyorum neden midem bulanıyor benim. İştahsızlık falan yok aksine bugün yemeği ve abur cubur fazla kaçırmış bile olabilirim :) ama neden adet olmadim henüz ve kasığımda neden batma şeklinde Ağrı oluyor sağ tarafta bilmiyorum. Neden böyle oluyor kusacak gibiyim arada başım da dönüyor

Güncellemeler
8 ay
Beta HCG <2 olunca kesin hamile değilim ve yükselmez dimi. Çünkü biz eşimle 7 Ekim'de birlikte olduk Eylül 17 si gibi adet oldum en son şimdiye yukselirdi hamile olsam dimi.
Karın ağrısı adet gecikmesi mide bulantısı kasıkta ağrı?
Cevapla