Acil bir bakar mısınız nolur yardımcı olur musunuz?

Merhaba arkadaşlar 8 Eylül beta vermisim < 0.100 çıkmış 14 ünde ilşkim oldu 20 sinde adet oldum ama tam sökülmedi az az oldu 29 Eylül tekrardan kan verdim 0.0 4 Ekim srtünme ilşkim oldu ancak 8 Ekim leke geldi benden ilk gün biraz fazla akşamı pıhtı kahverengi ertesi gün pas rengi geldi biri demiş ki benim 0.100 çıktı ama on gün sonra pozitif demiş şimdi benim kanda yanılma olmuş olabilir mi sağ kasık ağrım çok sağ kalça ağrısı da gün içinde idrara çıkma çok fazla oluyo adetime daha var adet ağrılarım da var
Acil bir bakar mısınız nolur yardımcı olur musunuz?
Cevapla