Reglken yapmayı en çok sevdiğiniz şey ne?

Ben nedense sonbaharda regl olmayı çok seviyorum mis gibi sicacik bir çay ya da kahve yapıyorum camın karşısına gecip battaniyeyle ayaklarımı uzatıp disardaki yağmuru ve kuru yapraklari izlemek çok rahatlatıyor ve güzel hissettiriyor, ksda geziyorum sorulara bakıp cevaplıyorum falan baya güzel hissettiriyor. Sizinde böyle sevdiğiniz şeyler var mı?
Reglken yapmayı en çok sevdiğiniz şey ne?
Cevapla