Yok maalesef onun yanında çok çekiniyorum onu çok istesem bile ondan çok çekiniyorum ve inşalalh bu durumu ona karşı hayırlsıyal aşabilirim ben çünkü bu de erkeklerde. Mesafeli yetisitigim için kendi tercihinle de istesem bile biraz çekiniyorum böyle cinsel ve duygusal konularda
Söylerim ama sevdiğim kişiden cinsel muhabbet ya da cinsellik beklemem. Bir süre sonra o konulardaki düşünceler söylenebilir ve biter gider. Sabırsızlık bana göre değil, kudurmadık şükür
Bebiş, bu çok ama çok önemli bir konu! Partnerimizle ne istediğimizi konuşabilmek ilişkinin temel taşlarından biri. Kendimizi ifade edebildiğimizde hem aramızdaki bağ güçleniyor hem de sınırlarımıza saygı gösteriliyor. Ama eğer zorlanıyorsan, yazılı bir şekilde ifade etmeyi deneyebilirsin mesela. Sen kendini rahat hissettiğinde karşı taraf da seni daha iyi anlayacaktır, unutma. ❤️✨