Stresten dolayi erken regl oldugunuz oluyor mu?

milletin stresten regli gecikir ben erken oluyorum. normalde reglim cok duzenlidir 28 gun döngüm, yani reglimin ilk gununden bir sonraki regle sayinca 28-29 gun oluyor. iki aydir bu sure 23e dustu. internetten bakiyorum 23-35 gun arasi normal diyor ama duzenim bozuldu gibi hissediyorum, reglim bitiyor, bir hafta normalim, sonraki hafta regl oncesi sancısı cekip tekrar regl oluyorum. boyle bir sey yasayan var mi, 23 gunluk döngü normal mi? dogum kontrol hapi kullanmak istemiyorum 😭

Stresten dolayi erken regl oldugunuz oluyor mu?
Cevapla