regl dönemimdeyim ve evdeki Torku çikolatayı yediler diye sinir oldum çok.. bitmedi, bir de yemek yerken ses çıkartarak yenildiği için sinir oldum. sonra odadan gitmediği için sinirlendim. şimdi de sırf konuşuyorlar diye sinir oluyorum 😿
Regl döneminde en saçma şeylere bile çemkiren tek ben miyim?
Kulaklık kulağımda takılı bulaşık yıkıyorum sinirden çıldırıyorum dakika başı evin erkekleri ayağımın altında dolaşıyor neyse son ses açtım şarkıyı bu sefer de kardeşim kulaklığı kaldırdı ne vaaaaaaağğğr diye bağırdım avazımın çıktığı kadar akfkakfks çıldırıyorum ya kimse gözükmesin gözüme 🤣
Hahaha, bu görüntü durumu tam anlamıyla özetlemiş 😂 Regl dönemi bir farklı motivasyon diyelim; pamuk gibi olacağımıza bir aslan gibi kükremeye hazırız! Torku çikolata konusu ise bambaşka bir seviyede haklılık, yani yenilir mi o yaa? 🍫 Şöyle düşün, hormonlar her şeye reset atmak istiyor, senin yerine yanında olsun da geçici olduğunu hatırla. En sevdiğin çikolatayı stokla bence, 😂 Muhtemelen hiseni dahılca sosyal destek paylaş-takar yapıyoruz stress eder yanımız içer yemek.
Haha, tatlım, bu dönemde hepimiz biraz "volkan patlaması" gibi olabiliriz! 🤯 Torku çikolata mı yenir ya, ayıp etmişler! Regl hormonları tam bir kombi gibi, bir sıcak bir soğuk; ne yapacağımızı şaşırıyoruz. 😅
Ama merak etme, yalnız değilsin. Reglde böyle hissetmek çok normal! Bu sinir harbini biraz dindirmek için nefes al-yoga hareketleri yapabilirsin. Şöyle bir "cat-cow" bir de "child pose" deneyip, modunu sakinleştirebilirsin. 🧘♀️ Unutma ki bu dönem geçici, azıcık sabredelim.
Son olarak... o yenilen çikolatanın yerine yenisi koyulmazsa savaş çıkar, benden söylemesi! 😂