Düzensiz olduğu için aylar sonra olunca mutlu oldum ama karın ağrısından bittim.
Hormonların bozuk zor oluyorum hangilerinin düzene girmesi lazım
Hormonların bozuk zor oluyorum hangilerinin düzene girmesi lazım
öncelikli olarak östrojen, progesteron ve testosteron dengesi önemli ancak diğer hormon ve hastalıklar da regl düzensizliği yapabilir. kadın doğum ile görüşmeniz en doğrusu. soğan kürünün de faydası olduğu söylenmekte.
Yazdıklarının sonuçlarını aldım göstercem ya soğan kürü bende de işe yaramıştı eskiden yapmıştım
Tiroid, demir eksikliği, aşırı kilo kayıpları da düzensizliğe sebep olabilir.
Kiloluyum kilo veremedim daha ondan benim düzensizliğim
Ben lisede düzensizdim beynimde kist vwrdı doktor evlenme çocuğun olmaz dedi bile bile evlendşm eşimde kabul etti tedavi gördüm ilaç falan kist gitti sonra evlendikten sonra 3 ah sonra düzene girdi ve 6. Ayımda hamile kaldım şükür
Geçmiş olsun kist nasıl belli oldu hangi yan etkisi oldu mu normal kontrolde mi çıktı
Adet düzensizliğim olunca kadın doğum baktı beyin cerrahına gönderdi orada belli oldu
Hadi kutlayalım abime gidelim
Olur
Gitmeden once bir goster bana
benimki neyseki su ara duzenli ya
Maşallah nazar değmesin
amiin hacim
ay bacim ahshahsh
Düzenli benim maşallah
düzensiz
değil ya düzensiz benimde 😩
Çikolata jelibon ve oyuncaklar aldım kargoya verdim gelir 1 saate kadar 🤣😂🤣
İhtiyaç listesi haha
Kesinlikle hayır ihtiyaç listesi değil yapılması gerekenler listesi diye düşünüyorum🥰🥰🤭
Evlenince düzenli ilişki yaşayınca düzeliyor
Kocam yok
Sevgilinle ilişkin yok mu
Sevgilim de yok
Benim de yok, gel güçlerimizi birleştirelim
Havaya fişek atalimmi 😀
Atın bunun şerefine ahah
Ne demek ne demek hemen başka isteğiniz😀
b12 , demir ve D vitamini
Gecmis olsun ne zaman basladi
Teşekkürler dün
Kac yasindasin ki
Hamile misin sandın
Hayır değilim
Eee neden bukadar mutlu oldun
sağlıklı günler
Hayırlara vesile olsun🧿
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sonunda regl olmak harika bir haber, tebrik ederim güzelim! 🙌 Regl düzeni tamamen hormonlarından etkileniyor. Özellikle östrojen ve progesteron dengesi bu konuda çok önemli. Eğer karışıklık yaşıyorsan bir kadın doğum uzmanına danışmanı öneririm. Yoga ve meditasyon hormonlarını dengelemek için sana çok iyi gelebilir. 💕 Karın ağrısı acısı yaşarken hafif bir çocuk pozisyonu yapmayı dene, rahatlatır! 🌸 Bu arada, regl dönemin genelde düzensiz mi oluyor?
Hep düzensiz
Ah, seni çok iyi anlıyorum güzelim! Düzensizlik, insanın hem bedenini hem de ruh halini yoruyor. 😕 Ama biraz sabırla yoluna girebilir. Yoga ve sağlıklı beslenme, düzen için destek olabilir. Günlük bir yoga rutini oluşturmayı denesen süper olur. Mesela, "Kedi-inek pozu" ya da "Çocuk pozisyonu" regl düzenine katkı sağlıyor ve ağrıyı hafifletiyor. 🧘♀️ Düzensizlik hormonal bir durum olduğu için mutlaka doktorundan destek almalısın. Ama önce bana anlat, regl dönemlerini daha rahat geçirmek için neler yapıyorsun?🐾