Merhabalar öncelikle soruya cevap atarsanız çok sevinirim?

Öncelikle şunla başlamak isterim ki ben 14 ağustosta korunmalı c*nsel birliktelik yaşadım adet uygulamasına göre adetim 1 gün gecikmiş normalde ablam olur sonra ben ablam adet oldu benim de olmam gerek uygulama çoğu zaman bilemiyor gecikti diyor tarlusal almayı düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?
Merhabalar öncelikle soruya cevap atarsanız çok sevinirim?
Cevapla