Kızların regl olduğunu herkese söylemeleri itici değil mi?

Yanlış anlamayın biliyorum doğal bir şey ama bence ayıp yani sevgiliye ya da arkadaşa olsun denmez zaten karşı taraf biliyor kızsınız oluyorsunuz yani şimdi gelsin linçler ama bence böyle utanın yani erkekler özel birşeyin kimseye demez

Güncellemeler
10 ay
Neden böyle bir şey sordum bilmiyorum sadece insanlar ilen kavga etmek hoşuma gidiyor ve bu soru işe yaradı
Kızların regl olduğunu herkese söylemeleri itici değil mi?
Cevapla