Böyle bir olayı en son Modern Kadın dizisinin bir bölümünde görmüştüm bugün gerçek olmuş. Marketten ped alan bir kadın, sosyal medyada pedin simit paketine sarılarak satıldığı yayınladı. yıl olmuş 2025 ne dertlerimiz var değil mi?

Böyle bir olayı en son Modern Kadın dizisinin bir bölümünde görmüştüm bugün gerçek olmuş. Marketten ped alan bir kadın, sosyal medyada pedin simit paketine sarılarak satıldığı yayınladı. yıl olmuş 2025 ne dertlerimiz var değil mi?

Anadan doğma çıplak doğduk diye buda varoşumuzun gerçeği diye o zaman kıyafet de giymeyelim çıplak gezelim. Edep yerlerimizi örtüyoruz dimi? Adam bunu ayıpladığı için pakete koymamış. Bunu yorumlama şekliniz ve aşırı tepki vermeniz asıl saçma olan. Kanıyor diye yani elimiz de pet sallandırarak marketten ped aldığımız ilan edince özgür ve çağdaş mı oluyorsunuz. insanlar daha içi dolu şeyleri tartışıyor, ülkenin sorunu bakkalın ya da marketin pedi simit paketine koyup vermesi değil, daha önemli şeyleri konu edinin. Bir zahmet edep denilen şeyin de pedi sallandırarak poşette çıkıp çıkmamak olduğunu idrak edin. Bunu soru konusu yapmanız bile ülkenin gidişatına örnektir. Ormanlar yanıyor, ekonomik kriz, işsizlik, cinayetler, zinalar ve çıplaklık. Bunlar bizim sorunumuz, market reyoncusunun pedi simit paketine koyması değil.
Öncelikle bu uygulamada her türden konu ve gündemdeki şeyler dile getiriliyor bu sorulunca mı problem oldu sana o zaman görmezden gelip başka sorulara yönelebilirsin. Ayrıca normal bir ürünü poşete koyup sallandırarak gezmek, edep falan demişsin ne alaka? Bu bir ürün? Her ürün ihtiyaçlarımızı karşılamak için üretilmiştir o halde hiçbir ürünü kimse saklamak zorunda değildir, kimseyede ilan etmiş olmazsın. Herkes bunu nor al olarak görüyor zaten kimse benim poşetime bakıp "aa bak poşetinde ped var ne kadar ayıp ahlak kalmamış herkese ilan ediyor" demez ve diyemez buna hakkı yoktur çünkü kadınların biyolojik durumu ayıplanabilecek bir şey değildir. Örnek vereyim o zaman o amcalar kondomu falanda gazeteye sarsın ayıptır ya da ne bileyim peçeteyide sarsın afedersin götümüzü siliyoruz ayıptır.
@sonic0 Cinsel organ mı anlıyorsun sen çıplak diyince, kaldı ki konumuz pedin poşete konması ise ülkece sen çok gerilerden geliyorsun demektir. Adam sizin çekineceğinizi düşünerek poşete koyuyor, kaldı ki gerek yok da diyebilirsiniz, koymadığında da tepki alıyor, bizzat şahit oldum sardıran insanları. Orası market, kağıta sarması sizin için problem oluyor ise siz ya işsizsiniz dir ya da tartışacak konu bulamayacak kadar canı sıkkın bir vatandaş. İnsanlara sataşmak için sebepler aramak yerine biraz salın insanları. Herkes işini yapıyor. Koyma dersin olur biter.
@Tuğba______ Sen avukatı mısın, benim şahsi yorumuma sıçramak sana mı düştü? söylediğin ile çelişen cahil vatandaş bak sen söylemişsin burası her konuyu sorma platformu, soran kişiye yorum yapan birisi olarak fikrimi beyan ettim sen kim oluyorsun da benim şahsi yorumuma saldırıyorsun? popon arsaya açıp sıçın o zaman, buda doğal, sıçmak doğal, sevişmek doğal, her şey doğal diye anadan doğma her haltı yapalım. Yorumumdan sg şimdi
Burası tartışmaya açık bir alan eğer rahatsız oluyorsan sen bu uygulamadan sktr olup gidebilirsin. Bende senin fikrine karşıt bir fikrimi belirttim sana saldırmadım😂. Senin mantığını hâlâ kavrayamadım çıplaklıkla bu konunun alakası nedir acaba🤔 bahsettiğin konu apayrı tartışmaya açık bir konu onu bırakalım. Evet sıçmak doğal yani kadınların regl olması kadar doğal bir şey yani bunlar için kullandığımız ürünler yani "peçete ve ped" o zaman bunları niye saklayalımki doğal bir olgu için kullandığımız ürünleri?
Sen olayı yanlış anlamışsın biz açıp kanımızı göstermiyoruz millete nasılki arsaya sıçmıyorsak. İşte bu başka o başka. Seni düşünmeye davet ediyorum:)
@Tuğba______ Ay okumuyorum yorumunu o kadar ciddiye almıyorum bak bildirim geldi diye bunu yazmak için baktım ama okumadım, son cümleni okudum sadece ve son olarak sesini kesmen için sana cevap veriyorum çünkü hala benim yaptığım yorumumun altındasın.. İnsanların sorularına yorum yapanlara saldırmaya boş vaktin çok anlaşılan. Sen önce yorum yapanların fikirlerine ve yorumlarına saygı duymayı öğren sonra beni düşünmeye davet et, herkes seninle aynı düşünceye ve kapasitesizliğe sahip olacak diye bir kural yok. Mezhebin geniş olabilir saygı duyuyorum ama sende bir çalışanın pedi sarmasına saygı duy ve market çıkışı çöpe at elinde sallandıra sallandıra yürü, zaten alışıksınız sallandırarak yürümeye, heryer kasap gibi ucuz et kokuyor. Konu bile oldunuz haberlere. Yaka silkiyor erkekler. Kusucaz artık.
Büyük ihtimalle diziden görüp yaptı 🤣 saçmalık gerçekten. Bana bir gün lazımdı ve işe giderken unuttuğumu farkettim yol üstünde küçük marketlerin birinden ped var mı diye sordum getirdi aldım. Ped var mı deyince de ne var mı diyor canım ya 🤣 ne yani ped ilk defa mi duyuyorsun. Pet bardak da var ya ondan sordum falan dedi. Pet bardak istesem bardak derim..
prezervatif alan beyefendiler için de aynı muamele yapılsın o zaman. regl olmak utanılacak bir şey değil, kadınlar regl olmasa siz doğmazdınız bunu ne zaman öğreneceksiniz ve şu baskıdan kurtulacaksınız acaba. bana da bazen siyah poşete koyuyorlar çıkar normal poşete kat diyorum.
Adam gayette güzel davranmis o adamin ellerinden öperimmm
Yorumlara bakiyon bir kaci haric saldirmsya kalkmis ama normal vücutlariyla var olan bizler seks objesiyiz diyen varliklar bunlar
İnsan olmayinca ahlak adap edep haya ar namus seref olmayinca ne olacak ben özgürüm bedenimi acarim ben özgürüm pedimi aciktan alirim şu ped regl vs gibi seyleriniz olmasaydi ne yapacaktiniz cok merak ediyorum
Beynini gelistirip büyütmek yerine beyinsiz olup vücudunu gelistirmek bir baska oluyor vücudumla vae oldum vücudumla vae olacam baska bir sey yok mu yok olsa böyle olmazdım diyorlar zaten
Market sahibi ayıp etmiş bazıları ne kadar çok seviyor kendi üzerine vazife olmayan durumlara burnunu sokmayı ,, hayır yani pedi pakete sarınca ne oldu etraftaki insanlar görmedi ve kızcagızı büyük bir utanç kaynağı olmaktan mı korudu? Artık bizi bize bıraksalar da neyden utanıp neyden utanmayacagımıza biz karar versek.!
Ne söylemek isterim? Bu ülkede açık gezen ve utanmadan hijyenik pedlerini göstere göstere gezen kadınlar varsa ( meselâ benim gibi) elbette kapalı olan ve hijyenik pedlerini kimsenin gözüne sokmadan odalarına gizlice sokmak isteyen kadınlar da var, herkes istediği yaşam tarzını eleştirilmeden, saygı çerçevesinde rahatlıkla yaşayabilir. Ne var bunda, polemik perileriniz mi geldi sdfsdfsdf 😂😂
Kanlı ped fotoğraflarına bile bakıyorum ben sen ne diyorsun canım :) regl olmak ayıp değildir.. Kan görünce ped görünce ağzından salya akan erkekler var bu ülkede ben Instagram yorumlarını bile kapatıyorum beni takip eden tüm erkeklere engel atıyorum.. Kan geliyor onun için kullanıyoruz erkekler sapık olduğu için mesaj atıyor.. Ayıktım ben artık
Başıma gelmişti bir kere mecburiyetten bakkaldan ped almam gerekmisti önümdeki adam prezervatif aldı gitti bir şey yok ben ped alınca Kasiyer gazete kağıdına sarmaya başladı dedimki niye sarıyorsunuz ayıp olmasın diye dedi yok olmaz poşete koy yeter dedim millet zevkine işler yaparken sıkıntı yok ben doğal bir oluşum sürecine girmişim ayıp bir şey sanki
Yalan bu resim. Belki de sen sırf etkileşim olsun diye pedi kağıda Sarıp çekip attın ya da bu resmin sahibi. Hiç kimse böyle satmaz. Öyle olsa rafa kağıt sarılı koyar ve rafı çekip atsan OK. Bu resim sahte. Fenomen değil misin her şey beklenir 🤣
Ben teşekkür ederdim. Evet regl utanılacak bir şey dğil lakin insanları bilmesi gereken özellikle de erkekelrin kadınların her özelini bilmesi gereken bir şey değil. Özgürlük ve modernizm adı altında çok saçmalıyoruz
Edep edeptir. Evet regl olmak hem sağlık açısından hemde olması gereken dir. Bunu tüm erkekler de bilir. Ama şöyle düşün iç çamaşırı da bir gereksinim evet ama bunu orta yerde göstermenin anlamı var mı ? Bazı şeyler de gizli kalsın nolmus
Aynen öyle
Ped ile edebin ne alakası var awk ya
Kadınsa mevzular yani ne gerek var uluorta bunu neden bazı insanlar anlamıyor.
@kstecrubelisi yani bazı şeyler özel kalmali bunu daha nasıl anlatabilirim ki yani ne gerek var pedi göstere göstere gitmenin poşete koy al git ne var yani göstere göstere mi gezelim yani
@kstecrubelisi hersey her yerde konuşulmaz göstere göstere yani sarabilir poşete koyabilir balon gibi açık açık ortada mi gezsin sarmış poşete koymuş ne var bunda
kendini de gizle o zaman dışarı çıkarken
@2Yüzlüİnsanlar arkadaşlar ozgur yerdeyiz pedinizi alıp sallaya sallaya gezebilirsiniz herkesin kendi düşüncesi
Edep ile ne ilgisi mı var? Çok açık konusayim da anla o zaman ben milletinin awından kan aktigini bilmek zorundmiyim?
bakma o zaman
@2Yüzlüİnsanlar kizlar kizlar napiyorsunuz kendinize gelin. Bir ped nasıl bunkadar söz konusu olup konuşuluyor ya bir kadin olarak bana ait olan biseyi ortalıkta normal gibi gezilecek istemiyoruz bunkasar basit ya o zaman herkes prez. dde alsın sallaya sallaya gezsin
Kardeşim bu konuda sana katilirdim belki ama cantamizdan ped alip lavoboya gitmek için şekilden şekile gitmemiz gerekiyor bu şekilde gizli saklı olması beklenince bu yüzden normallestirilmeli bence.
*Şekilden şekle girmemiz
Artık kadınların regl olduğunu ped kullandığını bilmeyen yoktur. Bu ihtiyaç utanılacak bir şey olarak görülmesi lens ettirilmesi neden? Aslında utanılacak şeylere utanmayıp bunlara utanılması trajikomik
Doğru ama şöyle düşünmek lazım kondom alan insanlar açıktan alıyorsa ped alan da kapalı alabilir ya da satıcı satabilir sen paketi çıkartıyorsun çıkartabilirsin o da inancını öyle yaşıyor öyle düşünüyor
oğlunun pipisini keserken de bu kadar utanmış mıdır acaba? Az daha sünnet derisini halay mendili gibi alıp sallayacak bir zihniyet kadın pedinden gizliyor. O zaman kadınlar hamilede kalmasın. En iyisi siz çocukta yapmayın çok ayıp😊
Ne kadar saçma yaa sarınca noluyo sonuçta ped ulu orta satılan bişey ve kadınların sağlığı demek bu durumun anormalleştirilmesinden nefret ediyorum.
Alan kişilerden bazilari rahatsiz oluyordur utaniyordur diye yapmışlar bence cunku herkes ozguvenle utanmadan tasimiyo acikca. Sanki utanilacak bisey de..
İsteyen istediği gibi davranır bunun altında yatan düşünceyi bilmeden yargılamamak en doğrusu olur. Kimileri yobaz demiş öncelikle asıl yobazlığın düşünmeden konuşmak olduğunu kimse unutmamalı.
Belki birçoğumuz için pedin görünmesi çok önemli değil, poşetsiz dahi elimizde taşıyabiliriz. Ancak hala bundan utanan, sıkılan çok kadın var. Bu açıdan bakınca bence çok da sorun değil yani
Böyle kafalarin hala ve bir cok olmasi cok yazik. Ped bu gayet olagan ve dogal bunun nesini ne sebepten saklarlar bilemiyorum o kafalarin düsündügünü
Ahaha prezervatifede aynı muamele yapılmalı o zaman
çok gereksiz bir algı. Madem bunu böyle saklama gereği duyuyorsunuz boy boy raflarınıza dizmeyin. Ne kadar gereksiz bişey insanlar prezervatif , kayganlaştırıcı vs. bişey aldığında saklama gereği duyulmuyor ya da en basiti küçücük çocuğun sikini kesiyorsunuz diye adam oldu bilmem ne düğün yapıyorsunuz erkekliğin şanı diyorsunuz siz gerçekten iyi misiniz ya
yani şöyle bir durum var, bazıları ped alırken utanabilir ama zaten marketlerde siyah poşet var. utanan zaten kendi alır ya da çantaya koyar. ama illa da poşete koyulmasina gerek yok
Ahahahah. Aşırı ironik. Utanılan şey olmasa bebek denen şeyde olmazı bilmiyorlar.
Birisi erkeklere şu durumu her ay yaşadığımızı anlatsın lütfen. Bir de bunun doğal olduğunu, utanılacak bir şey olmadığını.
Yanj diyecek bir şey bulamıyorum buna yok mahremiyet falan filan da demesinler. Neyin mahremiyeti? Bu bir ihtiyaç. neyini saklayalım?
Valla gayette iyi yapmışlar ben erkek kasiyer kasadayken almaya utanıyorum poşetin içinde belli ediyor sokakta yürümeye de utanıyorum
Böyle zihniyetteki insanların nesli bir an önce tükenseydi de bizde rahat bir nefes alırdık bu ne ya..
Ben markete her girdiğimde kasıyorum şahsen pes alırken bence olabilir :)) çok da absurd bir olay değil.
Ayıblıktan değil pahalılıktan o ya. Çalmasınlar diye sarıyolar 😂😂😂
abooo biz çok yanlış anladıkkk skjfskf cidden bu fiyatlar neee
O sırada kasada bize el sallayan kayganlaştırıcı ve prezervatifler
Aldıkları nefesleri kıçımızdaki kana borçlular
Evet gerçek bu bende bir köy bakkalinda şahit oldum üstelik bunu yapan kadındı
O marketçi amca prezervatifi de kasanın başına koymuş mu 😂😂
Prezervatif alanlara da böyle bir muamele yapılsın o zaman. Sanki bomba taşıyoruz.
Regl olmak ayıp değil
Tamamda bu kadar normal bir konunun bu şekilde ne esprisi yapılır ne de gizlenmesi sağlanır, sağlık ürünü ve temizlik ürünü bu sonucta kadınlar bunu regl zamanlarında kullanmasa daha kötü ve zor durumda olucaklar ve bu kadar gizlemeyi gerektirecek bir durum yok ortada, gayet normal bir ürün.
Bu bir dert değildir , kadının haysiyetine , mahremiyetine, kişiliğine , özeline duyulan saygının göstergesidir. Bilseydiniz insanların yaptığı ince düşünceliliğin faydasını ve güzelliğini bakış açınız çok farklı olurdu. Bu gericilik, yobazlık değildir. O insan ne olduğunu bildiği için böyle yapmış sizler bilmediğiniz için eleştiriyorsunuz, garipsiyorsunuz , cahilce ve gericilik vb. Olarak görüyorsunuz. Teşekkür etmeniz gerekirken.
seks yaparken özel falan dinlemiyonuz ama
Yani sarılmasına gerek yok ama ben üniversite de iken eline bayrak alıp " Ben regl oldum" bana biraz imtiyazlı davranın vs" diye dolaşan tipler vardı..
Böyle bir şeye de gerek yok bence..
Hijyenik ped ihtiyaçsa alacaksın, marketten çalar gibi " Ay kimse görmesin" moduna girmeye de gerek yok.
Umarım anlatabilmişimdir 😎😎
komik :) sanki uyuşturucu satar gibi de paketlemiş
Evet gelişmemiş yer ve yobazlık oranı yüksek yerlerde böyle
Bu durumda marketçiyi yadırgamıyorum kendince özel bir durum görmüş olabilir
Ama sanki yasaklı madde gibi de satılması da komik biraz. djd
Bunu internette görmüştüm satıcı soruyor kağıt vereyim mi demiş kadında niye diye soruncada satıcı bazıları almaya utanıp böyle kağıda koyuyor demiş yani burada özellikle kağıda koyup satıcıyı kötüleme var olayın orjinali farkli
Alırken çekinen yolda göstermek istemeyen kızlar da var
Bence gayet güzel yapıyor. İstemeyen çıkarsın ya da söylesin
Kadınların kanadığını gizlediği için marketçi abimiz de böyle içten ve samimi bir yöntem bulmuş.
Herkes bir olmuyor maalesef.. aktif cinsel hayatı olup kondom almaya utananlarda çok 🤣🤣🤣
Streçleyip folyoya sarması lazımdı böyle sağlıklı olmaz
Aman bıktım sizden utanmak edeptir
Tabii ki de sağlıktır dogaldir ama ağzimiza sokmaniza gerek yok
o zaman kondom alırkende sarın bizde sizin şeyinizi görmek zorunda değiliz sokarım edebine
Zaten almiyorum insanlarin oldugu yerde
Kasada erkek olacak dükkanda kimse olmayacaksa alirim yoksa almam o ağzini topla abisi
sende topla asıl ahlaksız nerden abim oluyon ne bu samimiyet
Ne samimiyeti ne kafasi yasiyorsun ergenus
Kendisi sarmamış hiçbir şey biliyorum kadınlar palavradam drama ve ezilme edebiyatını sever
Yıl olmuş 2025 Siz de bunu konu olarak buraya mı taşıyorsunuz. çok gerekliydi gerçekten :)
Adam burada ince espri yapmış ama anlamamışsınız (burada ekmek var)
Sacmalik tan baska bişiy degil. Malum tabular, hala kafasi farklı çalışanlar var
Kesmi yoksa vade var mı köşe başında mi dağıtım var
Tamam onun kapatilmasina gerek yok diyelim. Ama kapatilmasinda sorun da yok. Bunu dert etmek nasil bir idiotluk seviyesidir anlamak zor.
Marketçi abi ayıpladığından değil seni düşündüğünden ve kendisininde ayıp değil utandığından böyle davranmış tabikide çok doğal bişey regl olmanız oda bunun farkında ayıpladığını düşünmeyin bu durumu
Yıl 2025 oldu hala şu geri kafalı düşünceler ve uygulamalardan kurtulamadık. Ülkemizin artık bu tür şeyleri kabullenip başka olaylara kafa yorması lazım.
Cmxmmxmxmxm 8 kere daha sar mazallah reklam olursun
Bunlar kadınları korumak için güllü çiçekli özel ambalajı sarılırdı ama bu tavır fazla nobran olmuş.
Çıkartın sizde paketin içinden , koyma diyin alla alla , derdinizi seveyim
Kız olsam gözlerinin önünde o simit paketini yırtarım 😹
Cimerden ticaret bakanlığına bildirin gereğini yaparlar
Çok ahlâklı namuslu bir hareket maşallah böyle marketler kaldı mı😂😂
Kendi karısına götürken neye sarıyo acaba merak içindeyim
marketcinin anasının *mıda kanıyor git söyle.. bu sağlıkla alakalı bi şey ya..
çevirmem gerekti bu yüzden ilk başta bunun bir paket kurabiye olduğunu düşündüm 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?