Bu konuyu biraz açmak istiyorum
Sormak istediğim partnerinizin geçmişteki hangi hareketi cinsel veya suç olarak kabul edilemez olur , bakış açınıza göre
Yoksa bana iyi merhametliyse karakteri iyiyse hiç sorun olmaz diyenlerden misiniz?
Bu konuyu biraz açmak istiyorum
Sormak istediğim partnerinizin geçmişteki hangi hareketi cinsel veya suç olarak kabul edilemez olur , bakış açınıza göre
Yoksa bana iyi merhametliyse karakteri iyiyse hiç sorun olmaz diyenlerden misiniz?
Tek tek sayamam ama birçok unsura da dikkat ederim. Bir işe bile girerken CV veriliyor ki o kişinin oradaki geleceği hakkında bilgi sahibi olunabilsin yani hayatımıza alacağımız insanlarda geçmişi görmezden gelirsek buna bile bile lades olmak denir
Kişiden kişiye değişiyor tabiki de
Bakireyim diyip anal oral yapan çok kişi var.
Bazı insanlar da , kişinin sadece geçmişinde öpüp sarılmasina bile kirlilik diyor.
O dediğin bakireliğin tanımına aykırı zaten yani bakireliğin anlamı tertemiz, el değmemiş demektir bu sözlük anlamıdır ve bana göre bunları yapıp normal ilişki yaşamayan insan kesinlikle çok daha zavallıdır çünkü başkalarını kandırmak için kendisinin dahi kabullenmediği şeyleri yaşayabilecek, kendisine ve kararlarına saygısı olmayan insandır benim nezdimde.
Kimse öyle düşünmüyor şu an.
Herkesin kafa yapısı, ilişki yaşamamışsa bakiredir diyorlar.
Ya ben kınamıyorum aslında insanların kendi hayatı netice de.
Benim normal bulduğum aşık olmak, sevmek, el ele tutuşmak, öpmek, sarılmak.
Zaten bunları yapmayan yok şu an da.
Ben bu arada ilişki yaşamayı vs kınamıyorum veya eleştirmiyorum ama benim hayatta en çok karşı olduğum şey yalan ve karşıdakini kandırmaya çalışmaktır çünkü bu öz benliğine de karşıdakinin fikirlerine de saygı duymamak demektir.
Kimse öyle düşünmüyor demişsin hayır aksini düşünen kişi de çok ve sen buradaki insanların sözlerine çok bakma burada rahat görüneyim modern görüneyim de belki birileri ağıma düşer kafasında takılan çok insan var yani sen bir de onları evlenmek için ciddi ciddi birileriyle tanıştığında gör
Bence bir ilişkiyi sağlam temellere oturtmak, insanların geçmişine anlayışla yaklaşmayı gerektiriyor. Kimse mükemmel değil, hepimizin geçmişi var. Partnerim şu an merhametli, dürüst biriyse ve aramızdaki iletişim sağlamsa geçmişiyle kendimi kafaya takmam. Amaaa tabii ki ciddi bir suç ya da insanlara zarar veren bir durum varsa orada biraz düşünmek gerekebilir. Sen ne düşünüyorsun tatlım? Geçmiş seni çok etkiler mi? 😊
Çok kıskanç bir insan olmama karşın bu konuda asla bir sorunum yok, benden öncesidir sonuçta. Ne yasamissa yaşamış.
Erkeklerin çoğu kadınlar için böyle düşünmüyor ama.
Sevgilimle bizim 1 seneye yakın bir arkadaşlığımız oldu ben onun o zamanki konuştuğu insanları biliyorum o benim ve aynı şekilde neler yaşadık bunları da. Hiç sorun etmedi kisiden kişiye değişir. Yetismislikle ilgili.
takılırım
Bunun merhamet ile alakası yok eğer geçmişini bana en doğru şekilde anlatmışsa bunda kusur bulmam çünkü bakire diye gezip de analdan kucaktan kucağa geçenler var
Kişiden kişiye değişiyor tabiki de
Bakireyim diyip anal oral yapan çok kişi var.
Bazı insanlar da , kişinin sadece geçmişinde öpüp sarılmasina bile kirlilik diyor.
O yüzdem bana doğru gelmesi benim için en önemli faktör diyebilirim
Doğru söylemesi önemli tabiki de.
Yalan olan bir ilişki, yürümez.
Ama sonuçta herkesin bir geçmişi var iyi kötü geçmişi olmayan yok.
Öyle tabiki de
Sen bu olayla ilgili bir şey mi yaşadın
Hayır ben insanların bu konu da ki düşüncesini merak ettim.
Herkesin geçmişi var dediğim gibi benimde var. Ama abartılacak şeyler değil tabiki de çoğunluğun yaptığı yaşadığı seyler.
Geçmişi nüfus müdürlüğü gibi kalabalıksa merhametli olması çok bişeyi değiştirmez
Kişiden kişiye değişiyor tabiki de
Bakireyim diyip anal oral yapan çok kişi var.
Bazı insanlar da , kişinin sadece geçmişinde öpüp sarılmasina bile kirlilik diyor.
Geçmişten çok gelecekte nasil güven veriyormu ona bakarım
Merhametlitsr karakteri iyiyse hic sorun etmem nikahi basarim ciddi evlilik düşünüyorum sendemi duusnuyon
Yok
Eşim ile severek evlendik ve geçmişte yaşadığı herşeyi biliyorum sorun etmedim...
Peki siz yaşadınız mı eşinizden önce
Hayır benim ilkim eşimdi...
Nasıl kabul ettiniz ki.
Sevdim çünkü. Evet garip gelebilir şu an ama sevince bazı şeyleri görmüyor insan. Bilse de görmüyor...
Anladım Bakirelik konusu sanırsam.
Evet bakire değildi. Bunu söylemekten çekinmedim hiç. O benim ilkimdi ama Ben onun ilki değildim çoğu konuda...
Opusme disinda hersey
Aynen bence de öpüşme yapmayan yok zaten.
Ama zar saglam penisin degemedigi yer kalmamis ben bakireyim demesin
Haklısınız.
Bakireyim diyip anal oral yapan çok.
Sen neler yapiyorsun mesela
Ya da yorumda soylemek zorunda degilsiniz
Yani genelde takılmam da hastalık vs bu önemli
Takılırım tabi patlak lastikle yola çıkılmaz
Kişiden kişiye değişiyor tabiki de
Bakireyim diyip anal oral yapan çok kişi var.
Bazı insanlar da , kişinin sadece geçmişinde öpüp sarılmasina bile kirlilik diyor.
Olabilir öyle insanlar bizden uzak olsun geçmişin kasarindan geleceğin prensesi olmaz
Tabii.
Ya benim düşünceme göre herkesin bir yaşantısı var bence.
İnsanız sonuçta, asik olabiliyoruz sevebiliyoruz birine sarılıp elini tutup öpebiliyoruz.
Bunun ilerisi olmamalı tabiki de.
Bencede daha fazlası olamaz gidip biriyle yatan biriyle olamam affedersin birinin s*ktigi yerden benim çocuğum çıkacak iğrenç
Ama hee iki taraf için de böyle olmalı.
Şahsen ben Bakireyim bakir olmayan biriyle olsam düşünmeden duramam kafayı yerim.
Evet katılıyorum temiz olmalı ama kadın için bu daha önemli
Ben de sevdiğim insanın geçmişine takılırım tabii ki ama abi senin yorumunu da gördüm baska soruda, sen de başka kızla sırf c*nsellik amaçlı biseyler yaşadığını söylemişsin, sen de temiz degilsin,
Çelişiyor ifadelerin ama
Clskn bey
Kızım beni mi takip ediyorsun
Nerede yazmışım at bakalım
Prezervatif hamilelikte korur mu diye bir soruda (sena920 diye bi kziizn sorusu) direkt ss aldim zaten gizlenen de faydası olmaz oraya yazmissinn
Abi
Bana bir kastin mı var SS aldın diyorsun kızım özelden yaz bana
Yoo kastım yok caliskan bey
Ee derdin ne
Yaz bana sen bi
Ya yazmicam
😔😔😔
Tamam sen bilirsin benden uzak dur
Tamam niye kızdın ki
Kızmadım neyin pesindesin anlamadım
Sadece burada kadınlar için namus bekçiliği yapiyosun ama sen de oyle yapmissin demek istedim
Kadınlara laf atmissin onda
Ondan
Tamam uzatma hadi işine bak o öyle bir şey değil bilmeden yargılama
Düzgün konus
İyi
Senle muhatap olunmazmis zatwn
Gizlendin ondan zaten
Kızım bela mısın sen 1 ay önceki soruya geliyorsun saçma sapan birşeyler yazıyorsun
Ya ne yazdım?
Konuyla alakalı diye yazdım,
Seni tanımıyorum etmiyorum
Tamam tanımıyorsan seni ilgilendirmez
Demek istedigim sey başkasına mâna bulurken sen de öyle demissin
İyi yazma cevap bana o zaman daha
Bak kızım bilip bilmeden konusuyorsun ne yaşadığımı biliyor musun
Ne dedim ki
😭üstüme geliyosun
Bisey demedim bu kadar tepki verecek, sadece çelişiyorsun dedim
Tamam sen haklısın neyse uzatmayayım iyi geceler
İyi gceelr caliskan abi 😔
Abi biseu sorabilri miyim
Sorr
Abi senin adın emre mi
Emre veya efe vibe'ı veriyosun
Hayır değil
Ne
Söyleyemem buradan
Özelden mi demek istedin
Anlamadığım için sordum
Evet
Ekliyim mi
Caliskan Abi
Ekle nesli
Ekledim abi
Benim isteğimi de kabul et
At edeyim abi
Cevap vermedin sildim
Nasıl bir geçmiş
Ben size sordum.
Benim geçmişimde abartılacak bir şey yok.
Herkes gibi sevdim aşık oldum.
Ergenlik yıllarımda ise, sadece öpüp sarıldım ergenlik heyecanı işte.
Önemli
Sorun Etem
Kalmam 50 kisi de olsa
neler yaptık neler anlatayımda dinle..
Evet
Takilmam ben
Talılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?