Sabah sabah regl olarak uyandım birde işin en yoğun günü :(( benden kötüsü var mı acaba?

Durmadan akıyo bide sancı apayrı

Sabah sabah regl olarak uyandım birde işin en yoğun günü :(( benden kötüsü var mı acaba?
Cevapla