Günümüzde oldukça yaygın olan Gıdıklama/Gıdıklanma seanslarını yaşayan veya yaşamak isteyen insan sayısı oldukça fazla, ancak yanlış anlaşılma endişesi nedeniyle bazı kişiler bunu partnerine söylemeye bile çekinebiliyor, siz ne düşünüyorsunuz?
Gıdıklama/Gıdıklanma seansları için ne düşünceniz nedir?
Bdsm_1977 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Çok Süper Cevap
Gizli Üye
(30-35)
11 ay
Genelde gıdıklama adı altında kadınları zipmeye çalışıyorlar gerçekten sadece gıdıklayacak birileri olsa güvenli bir ortam olsa ortamda kamera vs olmasa koşa koşa gidilirdi
Ben bayan partnerim tarafından yatağa dört köşeden sımsıkı gergin şekilde bağlanıp, ağzım ve gözlerim de bağlanıp gıdıklama seansı yaşıyorum, burada bağlı olan ben olduğum için partnerim olan gıdıklayan bayana zarar vermem imkânsız, ayrıca tercihe göre tam tersini de yaşıyorum, bu seanslarda yıllardır deneyim sahibi olduğum için beni bilen tanıyan ve güvenen bayan/bayanlar gıdıklama seansı için birçok defa benimle iletişime geçmiş ve seans düzenlemişizdir, bu kişileri bahsettiğim aynı bağlama pozisyonunda bağlayıo birçok defa gıdıklamışımdır. Bu seansın devamı ve sürekliliği açısından hiçkimse art niyetli olmak istemez, 1 defa art niyetli olupta parnerini bağlayıp zarar verdiğinde zarar veren de ayrı sıkıntı yaşar, ve bu duruma düşmek isteyeceğini sanmıyorum. Ayrıca gıdıklama seanslarında iki tarafın birlikte vereceği karara göre seans öncesinde yazılı sözleşme bile yapılabilir, zamanında beni bağlayıp gıdıklayan bayan partnerim yazılı sözleşme hazırlamıştı onu imzalamıştım, aynı şekilde bende gıdıklayacağım bayana seans öncesi yazılı sözleşme imzalattığım seanslar olmuştur, ancak partnerinle tanışıp belli bir süre geçtikten ve birkaç seanstan sonra artık sözleşmeye ihtiyaç duymayabiliyorsunuz çünkü bir geçen o süre ve seanslardan sonra artık karşılıklı güven oluşmuş oluyor, ancak isteyenler tabiki aralarında yazılı sözleşmeyi herzaman düzenleyebilirler.
gıdıklama seansında partner konusunda bana özelden ulaşırsanız, ciddi ciddi bu konuyu görüşebiliriz, ayrıca böyle bir konuda birçok kişiye güvenilemeyeceği hususunda size %100 katılıyorum.
Bu tarz bir konu çok kişisel bir tercih ve kişiden kişiye değişir tabii ki. 😊 İletişim burada çok önemli! Partnerine açık olursan, seni doğru bir şekilde anlayabilir ve bu denli keyif aldığın bir deneyime daha sıcak bakabilir. 😊 Sınırlar, rızalar ve karşılıklı saygı önemli olan şeyler zaten. Bunu eğlenceli bir şekilde konuşup ortak bir alan yaratabilirsiniz. Ne kadar rahat hissedersen, o kadar keyifli olur! 🙌
Bu konuda tamamen kişisel tercihlere saygılıyım. 😊 İnsanların keyif aldığı şeyler farklı olabilir ve bu da tamamen normal bir durum. Eğer bu tarz bir deneyim sana mutluluk veriyorsa ve partnerinle sağlıklı bir iletişim içindeysen, bu durumu keyifle yaşamanızda hiçbir sakınca yok bence! Sonuçta hayat, minik keyif anlarından ibaret değil mi? 🙃
Evet genel olarak zor, yani toplumumuzun yabancı olduğu bir konu olduğu kesin, ancak ilgili ve konunun içinde olan insanlsrla tanışıp konunun içine dâhil olabilirsiniz, ben şahsen yakından ilgili olup yaşayan biriyim.