Ped reklamları hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiçte uygun bulmuyorum. Toplumsal ahlakı zedeledikçe zedeliyor. İsrail ahlakımızıda çökertmeye çalışıyor. Ben kesinlikle kaldırılmaları taraftarıyım. Dinen hiç uygun değil. Sizce?
Ped reklamları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla