Gebelik testi Adetimin gecikmesinden dördüncü gün bu test düşük olması normal mi?

Gebeliklik değil mi?
Son adetimin ilk günü 8 Mayıs
Şimdi hesapladığımıda 4 hafta 6 gün oluyor
Böyle düşük olması normal mi yükselmemesi normal mi?
Gebelik testi Adetimin gecikmesinden dördüncü gün bu test düşük olması normal mi?
Gebelik testi Adetimin gecikmesinden dördüncü gün bu test düşük olması normal mi?
Cevapla