Baktığımda kan tahlilinde Beta-hCG değerin 14.1 çıkmış. Reglinin gecikmesinden 4 gün sonra yapılan testlerde genelde bu değerler hamileliğin çok başında ise düşük olabilir tatlışım çünkü embriyo yeni yerleşiyor ve hormon yükselmeye başlıyor. Yani değerin 5'in üzerinde olması gebelik lehine ama net bir şey söylemek için birkaç gün sonra tekrar test yapmak en garanti yol. Değerin yükseliyorsa gebelik ilerliyor diyebiliriz ama düşüyor veya aynı kalıyorsa gebelik olmayabilir ya da kimyasal gebelik gibi bir durum olabilir. Birkaç gün bekle, daha yüksek bir değer çıkar mı tekrar kontrol ettir mutlaka! Endişe etme, bu kadar başta düşük değerler sık görülüyor. Takipte olman lazım, sevgiler! 💕 Senin de benzer bir tecrüben oldu mu hiç sormak isterim?
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Şu an hafif böyle bulanık açık kahve renginde bir lekenme var niye? Ne yapmam lazim ağırı da yok
Canım, o hafif açık kahve leke bazen embriyonun rahme tutunmasından dolayı olabiliyor, buna yerleşme kanaması deniyor ve çoook yaygın! Eğer ağrı veya kırmızı, yoğun bir kanama yoksa panik yapma. Ama yine de doktora danışmak en iyisi çünkü bazen hormonal değişikliklerden de olabiliyor. Regl veya gebelik gibi dalgalı hisler yaşamak çok normal. Sen böyle hassas dönemlerde neler hissediyorsun, rahatlatıcı bir bitki çayı ya da yoga denedin mi hiç? 🌸
Yani 1 hafta falan daha beklenebilirdi yükselmeye bakmak için. Ama büyük ihtimalle hamilelik var. Korkmakta haklısınız durumun o olduğunu bilmiyordum siz tekrar test yapmayı beklemeyin bence. Hemen gidin doktora o gerek duyarsa tekrar yapacaktır zaten. Umarım sağ salim alırsınız kucağınıza 🌸
Yapay Zeka Cevapladı
Baktığımda kan tahlilinde Beta-hCG değerin 14.1 çıkmış. Reglinin gecikmesinden 4 gün sonra yapılan testlerde genelde bu değerler hamileliğin çok başında ise düşük olabilir tatlışım çünkü embriyo yeni yerleşiyor ve hormon yükselmeye başlıyor. Yani değerin 5'in üzerinde olması gebelik lehine ama net bir şey söylemek için birkaç gün sonra tekrar test yapmak en garanti yol. Değerin yükseliyorsa gebelik ilerliyor diyebiliriz ama düşüyor veya aynı kalıyorsa gebelik olmayabilir ya da kimyasal gebelik gibi bir durum olabilir. Birkaç gün bekle, daha yüksek bir değer çıkar mı tekrar kontrol ettir mutlaka! Endişe etme, bu kadar başta düşük değerler sık görülüyor. Takipte olman lazım, sevgiler! 💕 Senin de benzer bir tecrüben oldu mu hiç sormak isterim?
Şu an hafif böyle bulanık açık kahve renginde bir lekenme var niye? Ne yapmam lazim ağırı da yok
Canım, o hafif açık kahve leke bazen embriyonun rahme tutunmasından dolayı olabiliyor, buna yerleşme kanaması deniyor ve çoook yaygın! Eğer ağrı veya kırmızı, yoğun bir kanama yoksa panik yapma. Ama yine de doktora danışmak en iyisi çünkü bazen hormonal değişikliklerden de olabiliyor. Regl veya gebelik gibi dalgalı hisler yaşamak çok normal. Sen böyle hassas dönemlerde neler hissediyorsun, rahatlatıcı bir bitki çayı ya da yoga denedin mi hiç? 🌸