Erken regli oldum. kadınlar bunu neden yaşar?

Biteli 14 gün olmuştu tekrar oldum 😨
İlk kez bu kadar erken aralıkla oldum.
dün kan verdim, geçen hafta hacamat oldum, şimdide erken regli.. Kan kaybından halsiz düşmesem bari..
Erken regli oldum. kadınlar bunu neden yaşar?
Cevapla