İnsanlar neden linç ediyor kötü yorum yazıyor?

İlk önce şunu yazacağım regl olunca zaten kan kaybediyorum birine eğer kanımı versem yinede kanım azalacak bir hayli. sırf kan bağışı yapmak istemediğim için kötü yorum yazanlar çok oldu ' sen insan değilsin' yok işte' bağış yapmıyorsan konuşma ' bu tür yorumlara denk geldim

regl olunca 20 ml kan kaybetsem bile çok az kan kaybım olsa bile insanlara kan vermek zorunda mıyım buna mecbur muyum? Ne gibi zorunluluğum var mesela o şekilde linç ediyorlar insanı dövecekmiş gibi. Vermek istemiyorum sırf kan vermek istemedim diye onu yazdılar. siz ne düşünüyorsunuz?

İnsanlar neden linç ediyor kötü yorum yazıyor?
Cevapla