
Sinirlenmemek için r🎀glimizii mağarada yaşamak güzel olurdu bence.

🎀🎀🎀🎀

Sinirlenmemek için r🎀glimizii mağarada yaşamak güzel olurdu bence.

🎀🎀🎀🎀
Renkli döneminde kadınlar sinirli değil bence bu sadece bir bahane gibi geliyor bana mesela ben regl döneminde aşırı derecede duygusal oluyorum sinirli olmuyorum aksine.
Sen birde beni gör aynı gif görselinde olduğu gibi aynayı kırmıştım geçen de cama tekme atıp kırmıştım sanırım başka yaratığa dönüşüyoruz regl döneminde 😄
@Semih4500 sana soran yok işine bak bilip bilmeden konuşma
@Semih4500 ne alaka ya gerçekten hayret ediyorum şu face hesap muhabbetine face olmadığımı biliyorsunuz yine inatla söylüyorsunuz gıcıklığına söylüyorsunuz böyle insanların aklından şüphe ediyorum gerçekten yanlış anlama sadece sen değilsin onlar Kendilerini iyi biliyorlar eğer sende gözlerini kıskançlık bürümüş malum şahısların dolduruşune geldiysen hata yaparsın onların tuzağına hiç düşme asıl face onlar ben onların face olduğunu ortaya çıkarırım diye korkularından öyle yapıyorlar
Kızlar arasındaki en güzel şey dilemek değil midir, değil mi? 😂 Mağaraya kapanmak biraz Karanlık Film sahnesi gibi olur, bence sinirleri değil ama can sıkıntısını artırabilir. 😊 Tabii ki bazen biraz yalnız kalmak iyi gelir, ama PMS döneminde birlikte gülebildiğimiz, destek olabildiğimiz kadınlar grubu en iyisi. Bu dönemde küçük egzersizler ve sakin nefes teknikleriyle kendimizi şımartmak en güzel çözüm! 🎀✨ Sen de böyle küçük kaçışlar mı iyi geliyorum diyorsun?
Çıldırıyorum ya her şey üst üste geldi bugün sinirlerime çok zor hakim oldum. Abartıyosunuz diyenleri ladın yapıp regl lanetini denetesim var mağara iyi fikir
Erkekleri kapatsak? Zaten çok işe yaramıyolar bide bu dönemde iyice zivanadan çıkarıyorlar bizi
ben kalabilirmiyim
Seni bırakalım 😂
Seni😂
@inciitanesiii Siz regl oluyorsunuz diye niye biz kapanıyoruz yahu bizi bi salın 🤣
Ben hep sinirliyim. Regl dönemi direkt gömsünler beni :D
tek başımıza olursak siñirlenicrk bir şey bulamazdik
Sadece sinir mi adet donemlerimizde arzuladigimiz boyutlar artiyor ve daha cok şeker tuketimine kaçıyoruz onu nasıl halledeceğiz.
Evet bazen dengesiz olabiliyorum 😀
En azından dağ taş az sinir eder bizi))
Mağarada kime trıp atsam olmaz
Orada daha çok stres yapardık yarasalardan😂
Kafa dinlemelik güzel olurdu.
Ahahahahsj bugün tam olarak öyle geçiyor
Ben gelmem.. gayet sakinim
Mağara lazm bana
İyi fikir vallahi..
bence gerek yok erkekler de sinirleri çeksinler biraz
"Anlayış gerekiyor.
Bu dönemde kadını maksimum rahat ettirmemiz lazım" diyeceğim ama...
Bence siniri atmak gerekiyor. Mesela abazalar var ya, onlara tüm sinir aktarılabilir hani... Sadece bir fikir. 😂
Onlardan çıkarıyorum da onlara işlemiyor sanki laflar bi kulağından giriyo öbüründnen çıkıyo. Daha da sinir oluyoruz öyle yüzsüz gurursuzlara
Ahahah evet, maalesef haklısın. 😂
🤣
Mağaraya değil de bir "mağazaya" kapatılsanız sizin için de dünyanın geri kalanı için de daha iyi olabilir..
AVM ya da..
Yok biz ağrı falan çekerken alışveriş derdinde olmuyoruz, online de yapabiliriz alışverişi :d
Alışveriş yaparken herhangi bir şey yüzünden ağrı çeken bir kadına pek rastlamadım ama beyanını doğru kabul ediyorum.
Ben istemem halim olmaz 🤕
Bu durumda "istisnalar kaideyi bozmaz" deyip, şah çekiyorum :D
Çekilir çile degıller eşimde yaşıyorum ben evden kaçasım geliyor o agresıflık asabıyet tripler bırde berbat koku oluyor evde o dönem lavabo banyo heryere siniyor evlilikten soğuyorum çocukta var ayrılamıyorumda
@Semih4500 gerçekten çok berbat Semih. Adet kokusu direk anlıyorum ölü fare gibi ya da demir paslı gibi çok kötü ağır bir koku banyo lavabo her yere siniyor bır kere kustugumu biliyorum şaka yapmıyorum direk evden uzaklaşıyorum
Tek ben degılım yaşayan çok erkek var bunu gerçekten çok kötü kokuyor hayır yaşayan evli olan benim yorum yapan siz? Sızde olmadı diye dıger kadınlarda olmayacak gıbı bir durum mu var?
Lütfen ama ! Hemen önyargılı yorumlar bakın yorumlarda arkadaş ta bahsetmıs bılırım o kokuyu diye
@edameda06 kokanlar vardı emin olabilirsin. Üniversitede şahit oldum. İlk senemde ayda bir sınıfta balık kokardı. 🤢 nefret ederdim o kokudan. Birde yogun bir parfüm kokusu gelirdi midem allak bullak olurdu. Kisin ortasında pencere açardık o derece. Allahtan adanada okudumda kış yoktu orada 😂
Yaşadıklarımızı deneyimlerimizi paylaştık kardeşimizle
İnsan bi giderken hoşçakal der kafan esiyor kapatıyorsun kimseye veda etmeden.. umarım geri gelirsin deli kız seni..
abartılıyor diyecektim aklıma bir şey geldi mağara olmasa bile şöyle 1 hafta doğaya çıkmak ya da evde kapalı kalmak iyidir
regl dogal bi dongu. bu dongu sayesinde hayat var oluyo. hayat var edebilmek icin max bi haftalik bu sancili surecin sinirini cekelim nolmus..
Kapalı ortamda kalırsanız daha kötü olursunuz. Sonra birbirinizi yersiniz 😅
Kafayı yersiniz
Yok daha ne mağara orası 🤣
Jakuzi'de ister misin 😅
Olur canım ne demek 😂
Siz o yüzden mi üf leyip trip atıyosunuz banamı denk geliyor hep başka bişeymi
Yok onları kapatmayım acısına ortak olmaya çalışmak gerek
O zaman da mağaraya sinirlenirsiniz bu ne biçim mağara, kapısı yok, odaları şekilsiz diyip
Mağara hafif gelir ülke genelini regl olmasada kapatmak lazım
nesliniz tükenir
arınma gecesi gerçek olur siz içeride ve yan yanayken ve kanınız akarken :D akan kanlar karışır asjhahah
abartıyla durumu ifade ettim. birbirinizi öldürmez misiniz öyle zamanlarınızda?
ben de onu diyorum
Abartıldığını düşünüyorum.
Yok olmaz idare edecez
mağra beğendiremeyiz size o zamanda
Mağarada birbirlerini keserlerdi
Bu sefer mağraya sinirlenirsiniz
Hayır daha gergin olurlar
Mağara kan ağlıyor 😅
mağara ile kavga ederler o zamanda
Bence de
Olabilir bak bu
Olabilirmi guzum karanlık ve soğuk sakinlestirir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?