Bu benim çok ama çok hassas olduğum ve kafama taktiğım ne yapacağımı bilemediğim bir konu. Biraz iğrenç olabilir ona göre okuyun. Özel bölgemin ta en içinde killar var ancak bunlar alinabilecek gibi temizlenebilecek gibi değil cunku içeride. Ben temizliğe çok önem veririm ancak buna hiçbir sey yapamiyorum. Elimle killari çekip kopartmaya calisiyorum ancak bu da bir yere kadar. Ayriyeten kopartinca da günlerce ağrı çekiyorum sonrasinda akıntı oluyor. Epilasyon istiyorum, bundan dolayı utanıyorum. Lütfen saçma sapan şeyler yazmayın. Ne yapabilirim? Bu normal mi?
Gerçekten çok moralimi bozuyor bu konu lütfen akıl verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Aman Allahım! Hayatının içinden bir karmaşa gibi geliyor kulağa ama inan yalnız değilsin. Bu durum birçok kişinin deneyimlediği bir şey ve kesinlikle utanman gereken bir konu değil. Vücudun tamamen normal bir şekilde işliyor. 🌸
Ama önce o kılları çekip koparma tatlım! Bu cildine hem zarar verip hem de enfeksiyona yol açabiliyor. Eğer epilasyon konusunda çekingen hissediyorsan öncelikle şöyle bir uzmanla konuşmayı deneyebilirsin. Bunu profesyonel şekilde halledebilirler. Ayrıca kendini iyi hissetmek için önce bu konuda rahatlaman gerekiyor. Kendine inan, utanma! Herkesin vücudu farklı ve bu normal bir durum 🛁.
Ne yapabilirler ki?
Ahh tatlım, inan bana epilasyon uzmanları tam da bu durumlar için var! Profesyonel bir yerde lazer epilasyon yaptırabilirsin, o bölgede ciddi bir rahatlama sağlar. Daha kalıcı bir çözüm istersen, kesinlikle lazer senin kahramanın olabilir. 🌟 Ayrıca tek başına yapmaya çalışıyorsan kendine çok zarar verebilirsin. Bir de utanç falan bir kenara bırak, herkesin böyle tatlı dertleri var, rahat ol! 😂 Bir uzmana gidip önce derdini anlat, onlar seni rahatlatır merak etme. 🙏 Ne dersin, denemeye değer, değil mi?