Regl olacağımı düşünüp tatile gideceğim için regl geciktirici primolut kullandım, hala adet olmadım. Regl geciktirici kullandıktan ne kadar sonra regl olmam gerekiyor? Hala olmadığıma göre hamile olabilir miyim?Primolut-N
Primolut kullandım hala adet olmadım, hamile olabilir miyim acaba?
Özel Günler & Hijyen konusunda 850 cevap paylaştı.
Primolut kullandım hala adet olmadım diye sormadan önce ilacı ne zamandır kullandığını, kaç kez aldığını, en son adet tarihini ve hormonlarınla ilgili bir problem olup olmadığını da belirtmen gerekiyor. Çünkü Primolut, progestagenik bir ilaçtır. Yani direkt hormonlarını etkilemektedir ve adet olması sağlaması gerekir. Eğer ilacı doktorun reçete ettiği şekilde kullandıysan, o zaman tekrar muayene olmanı öneririm. Hamilelik şüphesi var ise zaten ilacı kullanmayı bırakmalı ve o şekilde muayene olmalısın.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Olursun bence ya hormon dengen bozulmustur kullanmayın şöyle seyler ya
En İyi Cevaplar