Adetim 7 güm gecikti 6 tane test yaptım ve hepsi silik bir şekilde çıktı aile hekiminde kan tahlili verdim negatif nedeni nedir?

Adetim 7 gün gecikti 6 adet test yaptım hepsi silik çizgi çıktı aile hekiminde kan testi verdim referansım 5.30 ama negatif yazıyor sabah bunu e nabızda görünce hemen eczaneye inip 1 test daha yaptım ve anında yine aynı silik çizgi çıktı doktoruma göründüm testleri gösterdim çok şaşırdı ve 1 kan testi daha istedi onu da verdim bekliyorum. Ama aşırı endişeliyim gebelik planlıyoruz eşimle. Ayrıca gebeliğin tüm belirtileri de var bende sizce neden olmuş olabilir yaşayan var mı?

Adetim 7 güm gecikti 6 tane test yaptım ve hepsi silik bir şekilde çıktı aile hekiminde kan tahlili verdim negatif nedeni nedir?
Cevapla