Reglimin 8. günü ama hala adetim neden kesilmedi. ?

2. günü doğum kontrol hapına başladım. Normalde bitmesi gerwkirdi ama hala tam kesilmedi ve az az gelmeye devam ediyor. Normal mi? Hapa başladığım için mi böyle oldu
Reglimin 8. günü ama hala adetim neden kesilmedi. ?
Cevapla