1 yıl2025 yılı Türkiye'sinde artık aileler cinsel konularda bilgilendirilir. Özellikle erkekler kadınlatın böyle bir şey yaşadığını bilsinler ve kadınlarımızı rahat bıraksınlar. Edep konusunda anneniz haklı. Biz toplum olarak gelenekçiyiz. Sonraya hep beraber oturmak daha bir anlamlıdır. Böylesi güzel bir ayda daha da anlamlı. Evin erkeği bu konuda eş ve kızlara karşı sevgiyle konuşmalı yemek yemeleri ve o gün oruç tutmamalarını söylemelidir. Artık insan anatomisini bilmeliyiz. Bu cahil tavrımız biz insanlara yakışmıyor.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)1 yılKadın olmak zor çok zor, toplumsal olarak bunun bir eğitimini alıştırılmasını yaşıyorsun. Hani derler ya ‘mış gibi hayatlar’ güçlü değilsen bile güçlüymüş gibi görünürsün/ görünmelisin. Doğal döngünüzü dahi kusurmuş gibi gösterilmesi toplumların algı ve farkındalık düşüklüğüne yorumluyorum.
Bir çok kez şahit olmuşumdur algılarım ve farkındalık seviyem biraz yiksek olabilir: dikkat ederim toplu taşıma durakta tek başına olan kızlar telefonda konuşuyormuş gibi yapar, ama aslında konuşmadığını sadece çevreden güvensizlik hissettiği için öyleymiş görüntüsü verir. Belki bir kaç sokak evine karanlık yollardan gidecek bilinmez.
İleride anne olursun, çocuğunuza fedakarlık yaparsınız enerjin biter ama sağlam görünmeye çalışırsın. Kadınsın diye işyerinden mobing uygulanır ama sen duruşundan taviz vermezsin. Güçsüz kadın toplumda kusurlu kadın olarak adlandırılır, hastayken bile sağlammış gibi görünmek siz kadınların bu dünyadaki sınavı olmalı.
Ailen seni ileride yaşayacağın olaylara hazırlamak istemiş belki onlara kızma. Kadın toplumsal dayatmalara kusurluymuş gibi verilen alışılagelmiş41 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl++ kültürün etkisinde kalıp rollerin arasında sıkıştırılmamalı. Güç sadece fiziki olarak değil elbette ama mental sağlığınız yükseltin.
Kadın olmak zor, kadının kendine has kırılganlığına karşı daha güçlü olması gereklidir. İçinizdeki dayanıklılık siz kadınları hep böyle davranışlara itecektir.
(Yorum yarım kalmış düzeltirken cümleyi eklemeyi umutmuşum anlam bütünlüğü için ekledim)
Gizli Üye(18-24)1 yılBunu yalnızca sen aşabilirsin regl olmak gayet normal ve ailen özellikle baban bu konuda ekstra hassas davranmalı.. Sahura kalkmalı ne ya oruc tutamıyorsun sonuçta ve neden uykunu bölesin zaten bitince kendin de biliyorsun uyanman gerektiğini.. Annene söyle kaldırmayın diye baban da anlasın bir zahmet ah şu tc ailesi kadına gereken değeri ne zaman verecek acaba..
00 Yorumla
1 yılRegl olmanda da, ailenin bunu fark etmesinde de bir sakınca yok. İstemediğin halde seni oruç tutmaya zorlamalarıysa apayrı bir konu. Babamın ben ağrıdan kalkamadığımda bana sıcak su torbası hazırladığı da oluyor, iyi bari ebeveynin yapacağı gibi. Ama bana ağrım varken yapmayı istemediğim bir şeyi diretselerdi iş değişirdi.
00 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Benim babam yoktu abimden utanarak ben kalkmak isterdim. Gündüz gizli yerdim. Babam olsa saklamazdım sanırım. Kuzenimde evde dedesi var diye kalkıyormuş. Bizim toplumda mutaasıp ailelerde regl ifşa edilmez. Ama ben kızım büyüdüğünde babasından bu konuda utansın istemem. Babasının önünde açıksaçık giyinmesine izin vermem. Daha doğrusu öyle alıştırma niyetindeyim. Her aile bir değil
31 YorumlaDini açıdan kalkmasanda olur. Sonuçta Allah senden oruç beklemiyor edeple bunun ne ilgisi var. Ev ahalisi biliyor ne olduğunu sonuçta eee. Sende gidip dinlenebilirsin. Allah oruca dayanamayacağını biliyor kullar garip davranıyor. Kalkmasan bir sorun yok bunda. Sabah kalkar karnını doyurursun. Oruç tutmayacakken ve kendini de halsiz hissediyorken zorlamaları gereksiz bir şey olmuş.
30 Yorumla
1 yılGuncellemeni okuyunca yazacaklarimi yazmama karari aldim. Reglin kendisi ayip degilken bunun belli olmasi neden ayip olsun? Kaldiki tamam yetistirilme tarzı, aile yapisi geregi vs. Ayıp gibi algılanıyor diyelim, sahura kalkmandaki mantık ne? Kalkmayınca kaka evlat mi olacaksin yani? Hala aileni savunuyosun bide
30 Yorumla
1 yılOruç tutacak gibi davranmana gerek yok ama oruç olmadığını da belirtmemelisin. Annene söyle regl olduğunu seni uyandırmasın. Birde şu yönden düşün ailen belki de seni de yanlarında istedikleri için sahura kaldırıyorlar ama kalkmak istemiyorsan sana kalmış ayrıca regl ayıp değil utanma :))
20 YorumlaGayet dinini yaşayan birisiyim. Ama şimdiye kadar sahurs kalkmadığım hiç bir zaman beni gelip zorla kaldırmadılar veya kalk demediler... Annem babam kim uyanık olursa bana su getirir hurma getirir süt getirir ki acıkmayayım... Abimlerde öyle
Reglken kaldırdıklarında kalkmıyorsam bir yerden sonra anlıyorlar ve uyandırmayı bırakıyorlar. Özellikle söylemem yanlarında bişey yemem mesela ama gereksiz şeylerin ne lüzumu var? Ak uykunu karışmasın kimse
20 Yorumla
s 1 yılNormalde sahura kalkmak insan biyolojine aykırı bir şey ve İslamda ille de sahura kalkın diye bir şart yok kaldı ki regl olmuş kadına zaten oruç farz değil bir de uyanıp sahura kalkmasını beklemek büyük eziyet olur
Allahin orucu regl li kadına farz saymama sebebi kadının o dönemde hassas ve sancılı bir dönem görmesidir Allahin zorunlu tutmadığı şeyi kul zorunlu tutarsa orada büyük hata işlemiş olur regl li kadın uykusunu almak zorundadır ağrılarının hafiflemesi için!19 Yorumla- 1 yıl
İnsan biyolojisi gece sadece uyumaya ve zihni dinlendirmeye müsaittir, gece sindirim yavaşlar, bağirsaklar yorucu geçen bir günün ardından dinlenir ve beden kendini temizler. Ama siz gecenin 3. ünde birden yemek yemeye hele de yağlı şeyleri gömmeye başlarsanız bağırsaklarınız "noluyo mk biz ne güzel dinleniyorduk yavas ye davar oğlu davar" dercesine şaşakalır ve gecenin 4. unde birden kendini sindirim yapmaya zorlanırken bulur.
Özellikle 11-2 arasında yapılan sahur melatonin üretimine ket vurur. Çünkü büyüme hormonu olan melatonin gece 11-2- saatleri arasında ve uykuda salgılanır. Ancak siz o saatte uyanık kalarak bu hormonun önünü engellemiş olursunuz.
Bunun için kanıta gerek yoktur. Biraz insan biyolojisi bilen bir insan bunları akledebilir.
Bir çok uzman da zaten iftardan sonra yemek yenmeden direk uyunulmasını ve sahura kalkmadan orucun vücut için daha sağlıklı olduğunu söyler. - 1 yıl
İlla sahur yapılacaksa kısa bir sürede, 4-5 arasında ve az yemekle ve sağlıklı yemekle yapılması sağlığa uygun olanıdır.
- 1 yıl
hee tamamen kendi yorumun yani.. ok ok.. ben cahalim aplaamm sen devam et.. ben de sandim ki cidden birkac arastirmadan yola ciktin ya da biyoloji uzerine okudun veya ciddi okumalar yaptin ve yari prof olarak ilgileniyorsun falan sandim.. ama ya yoga moga bisiler yapiyorsun ya da spor okulu mezunu falansin.. en azindan bu kadar alakan vardir insallah.. biz cahal adamlar size laf yetistiremezik.. cunku siz insanin yeme aliskanliklarini bilmediginiz sahur vaktiyle eslestirirken.. hatta fizyolojiyi biyolojiyle karsitirirken sizle munazaraya girmek mazallah.. akillara zarar ki sizinle ancak munakasa edilir.. aplaaoommm
- 1 yıl
Kimya bölümü okuyorum.
- 1 yıl
Ve biyokimya görüyoruz.
Geldi mi kapak sesi yavrum? - 1 yıl
Söyledim aleyküm selam dedi😀
Hem okurum hem kavrarım, fikrimin de arkasındayım😀. Hadi iyi günler size🙌
1 yıledepli ailen ayıp olduğunu düşünüyor. reglsin yorgunsun bedeninin dinlenmeye ihtiyacı va ama neye saygıysa gece uyanmanı istiyorlar. Onlar sahura kaşlkıp uykusuz kalırken oruç tutup aç kalırken senin uyuman dinlenmen yemek yemen bundan hoşlanmıyorlar. ben burada edebli bir davranış göremedim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen kalkmıyorum. Oruç tutmaya akşam kalkmamın anlamı ne? Tabiki babama gidip babacığım ben regl oldum da o yüzden bir süre sahura kalkmayacagım demiyorum. Ama kalkmıyorum da. O tabiki anlıyor illaki nedenini tabi. Yani şöyle düşün kocanla çocuk yaparsınız. Ama herkes sadece ortada çocuğu görür. O çocuğu nasıl yaptığınız hakkında bir açıklamada bulunmazsiniz ama yine de herkes çocuğu nasıl yaptığınızı bilir. Onun gibi bir şey.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEskiler bu durumu biraz abartmış. Sabah işi okulu olan ne diye uykusundan olsun ki? Ben birkaç yıldır hiç kalkmıyorum sahura, gece bir şeyler yiyip yatıyorum. Başta alışmaları zor oldu ama artık dokunmuyorlar. Normal zamanda bile kalkmak çok zorken o dönemde kalkmak sabah da ise güce gitmek daha zor. Annen seni desteklemeli aslında. O kalkmayacağını söylese baban da üstelemez ama dediğim gibi eskiler bu konularda fazla tutucu.
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHâlâ böyle şeyler devam ediyor mu, beni gelip kaldıracak olsalar açık açık derim regl oldum tutmayacağım diye, ki babamdan dq zaten saklamam, hâlâ ayıp saklanması gereken bir şeymiş gibi davranılmasını anlamıyorum, açık açık söyleyeceksiniz sanki ayıp ya da kusurlu bir şeymiş gibi saklamaya çalışmayacaksınız ki herkes alışacak, yoksa regl halinle sahura kalkar uykunu da bölersin akşama kadar oruçlu gibi de davranırsın o hâlde.
10 Yorumlaregl olduğun halde gece sahura kalkmak zorunda değilsin asıl sana oruçluymuş gibi davranmak zorundasın diyenlerin sorunu var. utanılacak bir şey yok ki regl olmaktan. baya eski kafalı muhabbetleri ya
10 YorumlaAyıp olarak algılanmaz,
Çünkü bu da rahatsızlık durumu kızlar için, belki fiziki hastalıktanda tutmaya bilirdi, bence bu hususta babanın yorum yapmaması gerekirdi, anneninde senin hassas olduğunu söylemesi falan,
10 Yorumla
1 yıledeben kalksın ne ya? hangi ayette yazıyor kalkmamız gerektiği? vücut dayanmaz diye oruçtan namazdan muafız ama sahura kalkıcaz? çok saçma yat uyu bacım
10 YorumlaEdepsizlik olmaz babam karnımın agridigini bile. bilir ne var bunda ben normalde de oruç tutmuyorum ondan anlasilmiyor regl. olup. olmadigim gerçi
10 YorumlaHayır ya bu konuda anlayışlı olmak gerek. Sonuçta doğal bir şey. Ben evdeyken regl olduğumda kalkmıyordum, hatta babam bir şeyler ye, akşamı bekleme diye teşvik ediyordu beni
10 YorumlaAyıp değil kalkmana gerek yok Allah bu şekilde yaratmış bizi ayıp olsaydı bu şekilde mi yaratirdi haşa tövbe tövbe tövbe sabah sabah😂😂😂
20 Yorumla
1 yılBenim ailem bu konuda esnek, ister kalkayım ister kalkmayım. Sıkıntı etmiyorlar. Ama ben -çok fazla uykum yoksa- kalkmayı tercih ediyorum. Ramazanı ve özellikle sahuru hep sevmişimdir. Zaten gün içinde beni zorlayan susuzluk oluyor, mazeretli olduğum zamanlarda da -genelde- sadece su içiyorum.
01 Yorumla- 1 yıl
E tabi kimsenin gözüne sokmuyorum, oruçlu gibi davranıyorum. 😊👍🏻
1 yılÇok saçma gerçekten. Regl oluyorsun, oruç tutmayacaksin, niye sahura kalkacaksin ki.. farketmesini bırak biliyormuş zaten. Bence sen kalkma, onlar uyandırmaya kıyamaz. Özellikle baban 🤣
00 Yorumla
1 yılValla ben adet de değilim ama şu 1 haftadır çok kötü hastayım kimseye de hesap vermiyorum bugün kalkıcam ya da kalkmıcam diye. Babam da hiç sormuyor neden kalkmıyor sahura diye çünkü biliyor hastayım senin annenle babanın da böyle şeyleri sorgulaması dengesizce olmuş kardeşim. Kime ne ister tutar ister tutmazsın Allah ile senin aranda.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen söylüyorum tutamadığımı sahura da kalkmıyorum böyle gizlemek oruçluymuş gibi davranmak hiç mantıklı değil, hangi devirde yaşıyoruz. Kalkmak zorunda değilsin bunun edeple hiçbir ilgisi yok
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılailenin düzgün bir yapısı olduğuna emin misin, regl olmasan bile oruç tutmak zorunda değilsin. onlar kim ki seni buna zorluyor oruç tutmayan biri niye sahura kalksın. böyle insanlar resmen dinden soğutur
10 YorumlaBen kalkmayınca kendim utanıyorum ya , doğal bir döngü biliyorum ama...
12 Yorumla
Soran1 yılBen de biraz öyle hissettim
Gizli Üye(25-29)1 yılAilen saçmalamış. Adetli iken sahura kalkmama hiç gerek yok. Zaten tutamayacağını biliyorlar niye seni de zorla sahura kaldırıyorlar ki? Bunun edeple falan alakası yok.
20 YorumlaYa bizimkiler farketse bile ses etmezler asıl edep bunu gerektirir. Herkesin özeli var.
20 Yorumla
1 yılben babama söylüyodum ayıp veya utanılacak bir şey değil kızısın belki 25 30 yasında biri söylemeyebilir
00 Yorumla
1 yılYa biz ne bilelim senin ailenin fikrini zikrini? Şöyle yap desek yapacan sanki. Ailenin tutumuna göre buna kararı kendin verirsin
00 YorumlaAyıp degıl de bizler hep sahurs kalktık hasta oldugumuzu anlamasınlar diye ama şöyle bazen tutası yok bugün derdi annem öyle yapsın annen
00 Yorumla
1 yılAh kızım ya... bu aile yapısı var ya çocuğuna çok değer verir ama onun yaşayacağı bir hayat vermez.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBizde de durum öyleydi ama ben artık takmıyorum uyanmıyorum kim ne derse desin
31 Yorumla
Soran1 yılİnat ettim kalkmıyorum, ama sanki ayıplanacak bir şey yapmışım gibi hissetmekten yoruldum
1 yılGeceden yiyip yatıyorum de. Sahuru sen hazırlanıyorsan eğer.
10 Yorumla- Daha fazla (47)
Erkekler Ne Diyor
- Özel Günler & Hijyen konusunda 4,7b cevap paylaştı.
u 1 yılhayır kendiniz olun yeterlidir...
10 Yorumla
1 yılYaw ne ayıp olacak asıl onların yaptığı ayıp Allahın koyduğu kanuna saygısızlık yapıyorlar senin kadınlığına saygısızlık yapıyorlar, tam tersi adetken oruçluymuş gibi davranıp bir şey yiyip içmemek günahtır çünki adetken oruç tutmak haramdır ve edep olsun diye yiyip içmeyince oruçlu gibi oluyorsun ayrıca edep ne alaka ya Allah zaten kadınlara kolaylık olsun diye adetken orucu yasaklıyor, adetken oruç tutmak ayıp diye değil
20 Yorumla
1 yılBabanın farketmesi edepsizlik değil. Fakat "regli olabilir yinede sahura kalksın" veya "edeben sahura kalkmalısın" bunlar bence yanlış düşünceler. Regliyken bunu başkalarının bilmesinde bir sakınca yok sonuçta bunu yaşayan tek kadın sen değilsin. veya senin bir ayıbın değil. Kadınsal bir durum bu. Kabullenilmesi gerekir. Ama sanki o cümleler kurularak biraz dayatma yapılıyor gibi.
10 YorumlaMerhaba, aslında kadınların mensurasyon dönemleri utanacak ayıp bir şey değildir hayatın bir döngüsü ve fizyolojik anlamda da olması gereken bir şeydir zaten. Dolayısıyla bunda ne seni utanacağın bir şey var ne de ailenin bunu edepsizlik olarak görebileceği bir şey var. Daha anlayışla olmaları gerekir tabii ki özel günündesin oruç tutamayacaksın ve oruç tutacakmış gibi davranmanın hiçbir anlamı yok
10 Yorumla
1 yılSoruyu soranın uslubü yazımı vs herşeyi yerli yerinde ama TARAF tutuyor. Yorumlara bakıyorum, erkekler nekadar tutarlı içerikler yazmıs ama ERKEKlerin yorumlarına asla bir beğeni ya da yorumu yok. Sadece kadınlarınkini kaale almış. Bunu bilin ve ona göre yorumunuz için emek verin.
10 Yorumla
1 yılKadının halinden kadın anlar. Ne kadar klasik gelenekselci yapıda olsalar da, bu durumu annenle paylaşman anlayış görmeni sağlayabilir. Reglken oruç tutulamayacağını biliyorsan e onlar da biliyorlardır ☺️
00 YorumlaBabanın regl olduğunu bilmesi sorun değil elbette baban sonuçta
Doğru bulamadığım şey şu bu şekilde sana davranmaları doğru değil
Yani seni anlamaları lazım ve regl döneminde seni böyle birşeye dayatmaları doğru değil
Belli ki ailen o şekilde eğitilmiş ve büyütülmüş doğru ve eğrinin ne olduğunu çözmüş değiller aile baskısı ve dayatmaları onları bu şekilde yetişmelerine neden olmuş seni de öyle büyütmeye çalışıyorlar üzücü bir durum maalesef00 YorumlaAnne babanın nerede yaşıyor acaba 🙄 ve sen neden bunu saklıyorsun direkt söylesene hocalar bile söylüyor bunu reglken oruç tutulmaz diye 🤷♂️
10 Yorumla
1 yılebeveyninin yaptığı doğal "gibi". başka kimse var mı evde? sadece ikisi ise kaldırmamalılar
00 YorumlaEvet seni simdi daha iyi anladim. Rahatsızım desen neyin var ki diye soracaklar. Sen de haklisin yaa.
Insanin eşi olunca tüm detaylarını biliyor.00 Yorumla
1 yılYani annene söylesen anlayış ile karşılamaz mı ve adet döneminde zaten tutamazsın onun dışında cidden annene söyle hasta falan diyi versin
00 YorumlaRegl vücudun doğal bir sonucu milyonlarca yıl bu böyle, bu senin niye ayıbın olsun ki.
10 YorumlaVücudun normal bir döngüsü utanacak bir şey yok
10 Yorumla
1 yılAyıp değil yahu neden kalkasınki oruç tutmayacaksan
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılAsıl ayıp olan bence Bayrak açıp ilan etmek...
Yani taöaö biyolojik bir olgu ancak hastayım dersin ahali de kurcalamaz budur bunun kuralı derim ben...
00 YorumlaKalkman daha uygun bencede ailen öyle düşünüyorsa
011 Yorumla- 1 yıl
Tabi o sancıyı bilmediğiniz için böyle düşünmeniz normal gibi. İnşaallah o sancıyı acıyı bilseniz de aynı düşünecek kadar geri, vicdansız değilsinizdir.
- 1 yıl
Regl olmamış canlıların regl hakkında hüküm vermesi kadar geri kafalı bir durum yok.
- 1 yıl
@Busedemir9898 ailesi tutumlu olduğu için dedim ben ve Arkadaş ağrısı olduğundan bahsetmiyor boşuna zorla kaldırdıkları için rahatsız ağrısı varsa tabiki kalkmasın yani herkesin sancılı geçmiyor ki sonuçta siz niye hemen beni linçliyorsunuz
- 1 yıl
Peki hassas olduğum bir konu fazla tepki vermişim özür dilerim
- 1 yıl
Ağrısı olsun olmasın eğer regl de sahura kalkma zorunluluğu yoktur.
- 1 yıl
Eğer dediğiniz gibi olsaydı Allah "ağrısı olmayan kadınlar oruç da tutabilir, namaz da kılabilir" derdi.
Fark etmez.
Linçlemiyoruz regl hakkında sizinle tartışan her kadını beni linçliyor diye algılamayın😀😀 - 1 yıl
Regl olması durumunda oruca dair her şey üzerinden düşer. Ağrılı ağrısız olması durumu değiştirmiyor. Yani kız yatabilir.
- 1 yıl
İnşaallah ailesi de yatmasına izin verir amin
- 1 yıl
@Busedemir9898 özür dilemenize gerek yok ne güzel tartışıyoruz tatlıya bağlıyoruz ☺️🙂😌
- 1 yıl
@Busedemir9898 amin 😌😉🙈
1 yılBu arada regl olan da oruç tutabilir efendim de evet bir tık hoş olmamış
00 Yorumla
1 yılEdepsizlik değil senin baban sonuçta ailenin anlayışlı olması gerekirken bu yaptığı çok saçma senin sahura kalkmanın mantığı ne kalksan ne olur kalkmasan ne olur baskıcı bir aile gerçekten okurken ben bunaldım
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılBende kız babasıyım hiç bir zaman kalksın bilmem ne asla demem hatta yeri gelir bir şey yedin mi diye sorarım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılBence saçma yatıp dinlenmen daha iyi agrın sancın olur illaki tutmucaksan sahura kalkmanın anlamı ne 🤷🏻♀️
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılDavranışınız ayıp değil, ama ailenizin beklentilerini düşünerek davranışınız tercih edilir bir davranış da değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKaldımı öyle aileler yahu.
İnsanı dinden soğutuyorlar vallahi02 Yorumla
Soran1 yılAilem çok düzgün bir aile yapısına sahip. Dayatma olarak değil. Sadece ayıp mı, kalkmam gerekir mi diye sormak istemiştim
Cevap sahibi1 yılEminim öyledirler
Yanlış anlamda söylemedim bende zaten
Düzgün aile olmak başka bir mevzu.
Ama din konusunda aşmamız gerekenleri aşmamız gerek artık maalesef…
Bence kalkmanıza gerek yok bu arada.
Aile düzenine değer veriyorsanız zaten usülende olsa kalkar ve bu soruyu sormazdınız.
Gizli Üye(36-45)1 yılKalkmak zorunda değilsin eşim de sizin durumunuz da ben kendim yapıyorum sahuru
11 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSen bakma o değişik değişik yorum yapanlara
1 yılEdepsizlik değil bilmesi, ayıp bir şey de değil de.. Arkadaş oruç tutmayan niye sahura kalksın ki şimdi. Saçmalık. Bırakın uyusun rahat rahat allah allah yaa
00 Yorumlakalkma hastayım karnım ağrıyor de, anlamayacak kadar saf değillerdir heralde halada zorlarlarsa anlayışsızlardır.
10 Yorumla
1 yılBabandan önce annenin bu konuda yardımcı olması gerekir böyle bir dönemde oda geçmedi mi zaten bu yollardan?
00 Yorumla
1 yılÇok tatlı bir şekilde soru sormuşsun. Bende bir problem yok. Hasta biz o tutmasın dese annen tamamdır. Yani bu utanılacak bir durum değil.
00 Yorumla
1 yılNeden edepsizlik olsun ki sizin yaşam tarzınız olmuş sizin iyi sağlıklı olmanız için olan bir şey
00 Yorumla
1 yılCehalet akıyor evin içinde.
40 Yorumla
1 yılBabanın fark etmesi edepsizlik değil ama kalkman için baskı yapması edepsizlik
00 Yorumla- Daha fazla (18)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer