Reglken sahur probleminden bıktım. Oruç tutacak gibi mi davranmalıyım?

Evde klasik ev ahalisi var. Reglim ve sahura kalkmak istemiyorum orum tutmayacağım için. Annem birkaç gündür gidip gelip edeben sahura kalkmalısın diyor. Babam da bugün anneme demiş, "tamam anladık adet de sahura kalksın" falan diye. Gidip ilan etmiyorum tabi ben reglim diye. Ama ekstra olarak sanki oruçluymuşum gibi davranmayı saçma buluyorum. Regl olduğumu babamın fark etmesi edepsizlik mi?
Güncellemeler
1 yıl
Klasik ev ahalisi derken, annem babam kardeşlerim yani. Yabancı yok manasında
Güncellemeler
1 yıl
Sakin ve saygılı ceval verin lütfen. Ailem çok düzgün bir aile yapısına sahip, dayatma olarak değil yani. Sadece ayıp bir şey mi diye sormak istedim.
Reglken sahur probleminden bıktım. Oruç tutacak gibi mi davranmalıyım?
Cevapla