Regl sevgilime nasil davrancagimi bilmiyorum ve rezil oluyorum her seferinde?

simdi sevgilim karnim cok kotu agriyo falan diyo yani belli etmeye calisiyo ama ben cidden ne digecegimi bilmiyorum evlerimiz yakin oyle diyince gidiyorum 10 tane cikolata falan alip kapisina birakip gidiyorum ama sadece bunu yapabiliyorum yazi olarak ne dicegimi gram bilmiyorum sadece gecmis olsun diyorum cunku internet sagolsun su torbasi koy desek rezil oluyoruz cay ic falan desekte ayni sekil ben dahada rezil gecmis olsun demekle yetiniyorum akil verin lutfen cringe de gorunmek istemiyoeum boyle guzel kizim dikkatli ol torba koy cikolata ye gibi daha rezil geliyo bana

Regl sevgilime nasil davrancagimi bilmiyorum ve rezil oluyorum her seferinde?
Cevapla