Merhaba? Evli olan arkadaşlara bir şey sormak istiyorum adet takvimine göre 28 doğurganlık günüydü 27 ve 28 birlikte oldum ama ayn?

Ayin 7 de test yaptım negatif çıktı 3 gün adetim gecikti ne zaman daha test yapmam gerekir ya da test doğru sonuç vermismidir

Merhaba? Evli olan arkadaşlara bir şey sormak istiyorum adet takvimine göre 28 doğurganlık günüydü 27 ve 28 birlikte oldum ama ayn?
Cevapla