Krem ya da lazerle beyazlatılıyor diye biliyorum ama neyle alıyorsun jiletle mi yoksa ağda mı
0
12 Yorumla
Cevap sahibi
1 yıl
Mesela iç öamaşırının pamuklu ya da naylon dantelli olması etkiler ıslak kalması etkiler iyi kurula ped kullanımı etkiler vücut kremi ya da tüy dökücü kremler karartır birsürü etken bar bunlardan birini yapıyor musun
İkisini de şu an kullanmıyorum jilet zaten hiç sürmedim 15-16 yaşlarımda ağda yapıyordum şu an eski usul ameliyat eldiveniyle çekerek kılları alıyorum bi ara krem kullanmıştım ondan sonra karardı kısa bir süre kullanmama rağmen sonra yöntemi değiştirsem de rengi değişmedi kaldı öyle ten rengime rağmen oranın öyle olması canımı sıkıyor bembeyaz olanların orasında pek kararma olmuyormuş genelde bende var 30 yaşında benim gibi bembeyaz olan bir kadın orasında hiç kararma olmadığını söylemişti onu duyunca zaten daha çok moralim bozuldu millet 30'unda bile taze biz çöktük 22'de
Sıkma canını ya çok mı kara geçen bi arkadaş burdan kara kara diyordu Resmini attı cidden bir erkeğin gözü ile bakınca gayet güzel bence belki sana öyle geliyor belki taktığın için kafaya
Kara yani biraz bazı kızlar evet biraz abartıyor katılıyorum ama benimki kara gerçekten hatta cilt mantarı geçirmiştim kasıklarıma da vurmuştu kabuklanmıştı o bölgem bi de kaşıntı vardı sürekli kaşıyıp kabuğu yolmaktan kararma kasıklarıma da yayıldı bi de 20'lerimin başında bekarım ama doğum yapmış kadın bedeni gibi bedenim var resmen
Nasıl isterseniz ama dediğim gibi taharetten sonra falan kurulayın dikkat edin ıslak kalmasın hava almasına özen gösterin geceleri çamaşır giymeyin gerekirse akıntınız fazla ise ıslak nemli kalmamasına özen gösterin
Kızlar Ne Diyor
Renk pigmentleriyle alakalı bir şey. Güzellik merkezlerinde beyazlatılıyor diye biliyorum. Ne kadar sağlıklı bilemem..
Ben krem kullanmaya başladıktan sonra karardı kısa bir süre kullandım ama yine de karardı sonra yöntemi değiştirsem de geçmedi yani kaldı öyle
Ne kremi
Tüy dökücü krem
Karbonat limon balı karıştırıp kararan bölgelere sürünce düzenli kullanımda beyazlatıyomuş (tiktokta gördüm)
Güneşe ver cereyan yapsın hava alsın akckv
Alemsin sgssweshx
Geçmez
Erkekler Ne Diyor
Krem ya da lazerle beyazlatılıyor diye biliyorum ama neyle alıyorsun jiletle mi yoksa ağda mı
Mesela iç öamaşırının pamuklu ya da naylon dantelli olması etkiler ıslak kalması etkiler iyi kurula ped kullanımı etkiler vücut kremi ya da tüy dökücü kremler karartır birsürü etken bar bunlardan birini yapıyor musun
İkisini de şu an kullanmıyorum jilet zaten hiç sürmedim 15-16 yaşlarımda ağda yapıyordum şu an eski usul ameliyat eldiveniyle çekerek kılları alıyorum bi ara krem kullanmıştım ondan sonra karardı kısa bir süre kullanmama rağmen sonra yöntemi değiştirsem de rengi değişmedi kaldı öyle ten rengime rağmen oranın öyle olması canımı sıkıyor bembeyaz olanların orasında pek kararma olmuyormuş genelde bende var 30 yaşında benim gibi bembeyaz olan bir kadın orasında hiç kararma olmadığını söylemişti onu duyunca zaten daha çok moralim bozuldu millet 30'unda bile taze biz çöktük 22'de
Sıkma canını ya çok mı kara geçen bi arkadaş burdan kara kara diyordu Resmini attı cidden bir erkeğin gözü ile bakınca gayet güzel bence belki sana öyle geliyor belki taktığın için kafaya
Kara yani biraz bazı kızlar evet biraz abartıyor katılıyorum ama benimki kara gerçekten hatta cilt mantarı geçirmiştim kasıklarıma da vurmuştu kabuklanmıştı o bölgem bi de kaşıntı vardı sürekli kaşıyıp kabuğu yolmaktan kararma kasıklarıma da yayıldı bi de 20'lerimin başında bekarım ama doğum yapmış kadın bedeni gibi bedenim var resmen
Knk benzerini bulup internetten atar mısın
Orada mısın
Atmıcam
Sizin değil yanlış anlamayın benzeri yahu internetten
Anladım yine de atmıcam
Nasıl isterseniz ama dediğim gibi taharetten sonra falan kurulayın dikkat edin ıslak kalmasın hava almasına özen gösterin geceleri çamaşır giymeyin gerekirse akıntınız fazla ise ıslak nemli kalmamasına özen gösterin
Öyle düzelmez o ayrıca ıslak kalmamasına falan dikkat ediyorum
Beyazlatcı krem acaba zarar verir mi içine falan kaçırmadan kardeşim bilmiyorum ki
Çamaşır suyuna yatır
Dhdhdhdfsfsf
Esmer daha iyi😄😁
Gexmez
Diş macunu