Kızlar reglm normalde hep düzenliydi ilk defa aksadı 2 hfta geç oldum bi sıkıntı var mıdır yoksa normal mi?

Kızlar reglm normalde hep düzenliydi ilk defa aksadı 2 hfta geç oldum bi sıkıntı var mıdır yoksa normal mi?
Cevapla