Gusül abdesti almak niye bu kadar zor?

Ya bitek burnuma su çekmek çok zor ya ben takıntılı birisi olduğum için illa burnumun derinliklerine kadar su gitmesi gerekiyor ve burnuma su çektiğim için de felaket başım dönüyor banyoda az kalsın bayılıyordum tansiyonum düştü heralde öncesinde m@stürbasy0n yapmıştım kalp atışım 150 ye çıkmış...
Gusül abdesti almak niye bu kadar zor?
Cevapla