Kansızlıktan ölcekmişim gibi hissediyorum anksiyetik bir şey mi bu?

Sancıdan Midem bulanıyor kansiz kaldığımı düşünüyorum bu saatte kalktım damla da ka kan geliyor ve 3. Günüm

zaten kansızım bu regl bende hal bırakmadı😞

Güncellemeler
1 yıl
Reglim yanii🤧
Kansızlıktan ölcekmişim gibi hissediyorum anksiyetik bir şey mi bu?
Cevapla