Genel olarak Orkid Platinum Gece kullanıyorum. Ama Kotex'de kullandığım oluyor. Kotex'in Extra Uzun Gece (42 Cm) olan pedini tercih ediyorum genelde. Görseldeki pedi daha önce hiç denemedim. Bilmiyorum. Ama Kotex'in genelde iyi oluyor pedleri.
Evet bende kotexin diğer gece serisini kullanmıştım ve beni çok şaşırttı. Pede baktım bembeyaz dedim ki kanamam falan mı kesildi acaba içini yırttım baktım içi dolmuş resmen. Emiciligi %100 gerçekten kotex helal para kazaniyor
Herkesin kanaması bir değil tabiki ama benim çok kanamam olduğu halde bile kotex gerçekten iyi dayanıyor diyebilirim. Molped kullanmadım bir kere aldım pişman oldum paketiyle beraber çöpe attım senelerdir kotex kullanırım ve kotex beni çok şaşırtti diyebilirim
Orkidin pamuklu olan serisi de var bende onuda kullanıyorum oda çok iyi kalın ama onu evde kullanıyorum dışarı çıkarken kotex kullanıyorum. Pamuklu serisindende çok memnunum.
Aynen molped bende kullanmıştım memnun kalmadım. Ama kotex iyi hatta diğer gece serisini kullanmıştım 2 saat kullandım baktım ped bembeyaz, acaba kanamam mi kesildi dedim. Pedi yırttım içini baktım resmen dolmuş. Ama dışına baksan bembeyaz. Yani kotex emicilik olarak iyi. Molped de güzeldir tabi ama ben memnun kalmamıştım sleepy ve molpedden
Bende kotexin diğer gece serisini kullanmıştım 2 saat geçti baktım bembeyaz kanamam kesildi sandim pedi yırttım iç kısmını baktım meğersem kanı emmiş. Gerçekten emiciligi çok yüksek. Favori pedim
Kotex de iyi bence ya. Orkid de çok iyi zaten. Kotex ve Orkid en çok satan iki marka imiş. Araştırma yapılmış bununla ilgili. Orkid eczanelerde dahil her yerde satılıyor yani
Ben hiç öyle bir şey yaşamadım molpedin pure and soft serisi çok güzel kanatları da büyük çamaşıra iyi tutunuyor sleepy molpede göre biraz daha az emici bu doğru ama pudra kokulu olduğu için hiç koku yapmıyor bende o özelliğini seviyorum kotexin bu versiyonu çok büyük yürürken hışır hışır ediyor toplanıyor parçalanıyor garip bir şey evet gece pedi olduğu için büyük olmak zorunda ama bana uzun pedler de yetiyor
Molped kullanmadım hatta senelerdir adet görürüm. 1 kere almışımdır oda dediğim gibi paketi komple çöpe attım sleepy zaten almıyorum. Kotex ve Orkid bu işin en iyisi ve en kalitelisi. Ben çok memnunum. Maalesef Türk ürünler kalitesiz bana göre verdiğin paraya değmez. Gerçekten ped diyip geçme kotex hepsinden iyi bana göre.
Molpedde dediğim versiyon güzel denesen seversin Türk markaları da güzel bence hem daha uygun fiyatlı dediğim gibi kotex eski kalitesini yitirdi sızdırıyor ben de ve kokuyu hapsetmiyor Orkid zaten naylon gibi
1 veya 2 saatte bir degistirirsen hiçbir ped koku vs yapmaz bence. Ben her tuvalete gittiğimde değiştiriyorum orkidimi. Emin ol kotex Türk malı da olsa yine alırdım. Annem hep bana Türk malı al İsrail urunleri alma eve derdi ve hala der ama elimde değil. Parayı yoldan toplamiyoruzki hangisi iyiyse 200 lira da olsa alırım. Ben kotex ve Orkid kullanıyorum. Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz.
Orkidin bir sürü serisi var pamuklu olanı da var bende. Ve çok iyi emiyor sızdırmiyor gayet iyiler kotex ve Orkid herkese tavsiye ederim molped ve sleepy deneyip gördüğüm en kötü iki marka hayatta almam onları. Kotexten şaşmam. Arada bir kotexin tamponunuda kullanırım hatta tamponuda çok rahat
Bebeğim her tuvalete gittiğimde değiştiriyorum zaten sorun o değil eski kalite yok eskiden bende çok severdim kotexi artık evde kullanıp atıyorum dışarıda taşıyor güven vermiyor annen haklı bu arada 😂 tamam bende deodorantta Nivea rexona kullanıyorum İsrail malı ama yapacak bir şey yok cidden en kalitesini onlar yapıyor ama pedde molped 😂💅🏻
Orasi oyle gerçekten yabancı markalar çok beğeniliyor ve alınıyor. Bende öyleyim mesela. Molped Türk marka benim kullandığım soft olandı heralde tam hatırlamıyorum ama diğer serileride iyidir heralde
Kesinlikle bak deodorantta emotion kullanırdım şimdi kapağını kaldırmışlar paketlemesi berbat artık almıyorum Nivea gibi de korumuyor fondötende Maybelline kullanırdım eski paketlemesi içeriği çok güzeldi fiyatı da uygundu şimdi alternatif olarak wet n wild kullanıyorum güzel ama Maybelline kadar değil her şey çok pahalı ve eski kalitede değil ya gramajları düşüyor ya da paketlemeleri değişiyor : (
Gratisten zaten hicbisey almıyorum. Makyaj yaptığım yok, tek ihtiyacım Orkid. Onuda bimde ara ara indirime giriyor takip ediyorum alıyorum yani. Gratise verilen para haram paradır bana gore
Ben ordan hicbisey almam. Önceden çok alışveriş yapardım mesela ama şimdi kapısından geçmiyorum. Çok pahallı oldu artık. Ve gratisin kendi markası olan benri bana merdiven altı gibi geliyor. Ürünleri de çok kalitesiz verilen parayı hak etmiyor kesinlikle
Bende diğer gece serisini kullanmıştım şu mavi renginden pede bakıyorum hiç kan yok meğersem emiciligi çok iyiymiş pedin iç kısmını yırttım hep sıvıyı hapsetmis
Aynen bende kotexin diğer gecesini kullandım 1 saat sonra falan bakıyorum ped bembeyaz resmen dedim ki kanamam mi durdu acaba dedim pedi yırttım baktım içine hep kan. Ama dışı bembeyaz
Aynen kotexten şaşmam ben molped hayatta almam sleepy de aynı. İkisi de berbat verdiğin paraya deymez gerçekten. Kotex ve Orkid kullanırım kotex bulamazsam Orkid alırım ama genelde kotex. Verdiğim parayı kurusu kurusuna hak ediyor.
Ben kotexin bu serisini daha once kullanmamistim ilk defa aldım hatta diğer gece serisini kullanıyordum. O gerçekten emiciligi %100 diyebilirim. 2 saat kullandım baktım bembeyaz ped kanamam kesildi sandim pedi yırttım içini açtım meğersem emmiş. Gerçekten hayran kaldım. Çok severek kullanıyorum kotexi favorim oldu
kotex iyi hatta diğer gece serisini kullanmıştım 2 saat kullandım baktım ped bembeyaz, acaba kanamam mi kesildi dedim. Pedi yırttım içini baktım resmen dolmuş. Ama dışına baksan bembeyaz.
Kızlar Ne Diyor
Genel olarak Orkid Platinum Gece kullanıyorum. Ama Kotex'de kullandığım oluyor. Kotex'in Extra Uzun Gece (42 Cm) olan pedini tercih ediyorum genelde. Görseldeki pedi daha önce hiç denemedim. Bilmiyorum. Ama Kotex'in genelde iyi oluyor pedleri.
Kotex'in günlük olanını kullandım çok rahat. Ama favorim Molped🥰 pişik olmaktan kurtuldum bu iki marka sayesinde 😂
Evet bende kotexin diğer gece serisini kullanmıştım ve beni çok şaşırttı. Pede baktım bembeyaz dedim ki kanamam falan mı kesildi acaba içini yırttım baktım içi dolmuş resmen. Emiciligi %100 gerçekten kotex helal para kazaniyor
Molped'in emiciligi Kotex'e oranla çok daha iyi bu arada.
Herkesin kanaması bir değil tabiki ama benim çok kanamam olduğu halde bile kotex gerçekten iyi dayanıyor diyebilirim. Molped kullanmadım bir kere aldım pişman oldum paketiyle beraber çöpe attım senelerdir kotex kullanırım ve kotex beni çok şaşırtti diyebilirim
Benimde kanamam ilk günler çok oluyor. O yüzden ilk molped, azalan günlerde kotex kullanıyorum
Molped kullanmıyorum ben o yüzden bisey diyemem
kullandım geçen ay stok yaptım bir de indirim vardı 😃 lastikli bariyerleri var bunun üzerinde bebek bezi gibi
Kız bende stok yaptım bimde 42 ye dusmus
işte ama ben sevemedim ya Orkid yerini tutmuyor
Orkidle kotex zaten en çok satan 2 markaymis. Araştırma yapılmış bununla ilgili. Zaten Orkid artık eczanelerde bile satılıyor.
Orkid platinum benim favorim
Orkidin pamuklu olan serisi de var bende onuda kullanıyorum oda çok iyi kalın ama onu evde kullanıyorum dışarı çıkarken kotex kullanıyorum. Pamuklu serisindende çok memnunum.
Kotex fazla kalın olduğu için rahatsız edici olabiliyor molped kullanıyorum ben
Naylondan iyidir
Ben kotex kullandım bir kere sevemedim molped en iyisi
Aynen molped bende kullanmıştım memnun kalmadım. Ama kotex iyi hatta diğer gece serisini kullanmıştım 2 saat kullandım baktım ped bembeyaz, acaba kanamam mi kesildi dedim. Pedi yırttım içini baktım resmen dolmuş. Ama dışına baksan bembeyaz. Yani kotex emicilik olarak iyi. Molped de güzeldir tabi ama ben memnun kalmamıştım sleepy ve molpedden
Kotex veya sleepy kullanıyorum.
Evet kullandım memnun kaldım
Bende kotexin diğer gece serisini kullanmıştım 2 saat geçti baktım bembeyaz kanamam kesildi sandim pedi yırttım iç kısmını baktım meğersem kanı emmiş. Gerçekten emiciligi çok yüksek. Favori pedim
Kotex ürünlerini sevmiyorum fazla kalın ve koku yapıyorlar.
Kız aslında en kalitelisi ben diğer gece serisini kullanmıştım memnundum şimdi bimde indirime girmiş 42 TL şaka gibi hemen aldım 4 paket stokladım
Orkid kullanıyorum ben. Sevemedim kotex
Kotex de iyi bence ya. Orkid de çok iyi zaten. Kotex ve Orkid en çok satan iki marka imiş. Araştırma yapılmış bununla ilgili. Orkid eczanelerde dahil her yerde satılıyor yani
Kotex çok kötü ya sızdırıyor ve çabuk doluyor molped ya da sleepy öneririm daha dayanıklılar
Bende hem molped hem sleepy kullandım hiç memnun kalmadım hatta molpedde küçük kurt bile cikmisti kotex veya Orkid kullanırım senelerdir
Ben hiç öyle bir şey yaşamadım molpedin pure and soft serisi çok güzel kanatları da büyük çamaşıra iyi tutunuyor sleepy molpede göre biraz daha az emici bu doğru ama pudra kokulu olduğu için hiç koku yapmıyor bende o özelliğini seviyorum kotexin bu versiyonu çok büyük yürürken hışır hışır ediyor toplanıyor parçalanıyor garip bir şey evet gece pedi olduğu için büyük olmak zorunda ama bana uzun pedler de yetiyor
Molped kullanmadım hatta senelerdir adet görürüm. 1 kere almışımdır oda dediğim gibi paketi komple çöpe attım sleepy zaten almıyorum. Kotex ve Orkid bu işin en iyisi ve en kalitelisi. Ben çok memnunum. Maalesef Türk ürünler kalitesiz bana göre verdiğin paraya değmez. Gerçekten ped diyip geçme kotex hepsinden iyi bana göre.
Zaten yapılan araştırmalara göre en çok satılan marka kotex ve Orkid
Molpedde dediğim versiyon güzel denesen seversin Türk markaları da güzel bence hem daha uygun fiyatlı dediğim gibi kotex eski kalitesini yitirdi sızdırıyor ben de ve kokuyu hapsetmiyor Orkid zaten naylon gibi
Orkidi alan çok yoktur bence naylon gibi pamuklu değil
1 veya 2 saatte bir degistirirsen hiçbir ped koku vs yapmaz bence. Ben her tuvalete gittiğimde değiştiriyorum orkidimi. Emin ol kotex Türk malı da olsa yine alırdım. Annem hep bana Türk malı al İsrail urunleri alma eve derdi ve hala der ama elimde değil. Parayı yoldan toplamiyoruzki hangisi iyiyse 200 lira da olsa alırım. Ben kotex ve Orkid kullanıyorum. Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz.
Orkidin bir sürü serisi var pamuklu olanı da var bende. Ve çok iyi emiyor sızdırmiyor gayet iyiler kotex ve Orkid herkese tavsiye ederim molped ve sleepy deneyip gördüğüm en kötü iki marka hayatta almam onları. Kotexten şaşmam. Arada bir kotexin tamponunuda kullanırım hatta tamponuda çok rahat
Bebeğim her tuvalete gittiğimde değiştiriyorum zaten sorun o değil eski kalite yok eskiden bende çok severdim kotexi artık evde kullanıp atıyorum dışarıda taşıyor güven vermiyor annen haklı bu arada 😂 tamam bende deodorantta Nivea rexona kullanıyorum İsrail malı ama yapacak bir şey yok cidden en kalitesini onlar yapıyor ama pedde molped 😂💅🏻
Orasi oyle gerçekten yabancı markalar çok beğeniliyor ve alınıyor. Bende öyleyim mesela. Molped Türk marka benim kullandığım soft olandı heralde tam hatırlamıyorum ama diğer serileride iyidir heralde
Ya zaten suanki markalar hep içeriğini degistirmisler paketleri aynı ama içindeki ürün çok farklı. Bütün markalar içerik değiştirmiş artik
Kesinlikle bak deodorantta emotion kullanırdım şimdi kapağını kaldırmışlar paketlemesi berbat artık almıyorum Nivea gibi de korumuyor fondötende Maybelline kullanırdım eski paketlemesi içeriği çok güzeldi fiyatı da uygundu şimdi alternatif olarak wet n wild kullanıyorum güzel ama Maybelline kadar değil her şey çok pahalı ve eski kalitede değil ya gramajları düşüyor ya da paketlemeleri değişiyor : (
Aynen hem fiyat artıyor kalitesi düşüyor. Anlamadım gitti. Artık ucuz olanlar kaliteli mi diye düşünüyorum bazen
Fiyatlar çok saçma sapan geçen Gratis indiriminde 10 lira 20 liraya indirdikleri ürünleri başka zaman 100 liraya 200 liraya satıyorlar
Aslında ucuz pahalı değil olay ürün ne kadar çok talep görüyorsa o kadar güven verir
Gratisten zaten hicbisey almıyorum. Makyaj yaptığım yok, tek ihtiyacım Orkid. Onuda bimde ara ara indirime giriyor takip ediyorum alıyorum yani. Gratise verilen para haram paradır bana gore
Gratis saçmaladı zaten insanların aklıyla oynuyor dalga geçer gibi
Ben ordan hicbisey almam. Önceden çok alışveriş yapardım mesela ama şimdi kapısından geçmiyorum. Çok pahallı oldu artık. Ve gratisin kendi markası olan benri bana merdiven altı gibi geliyor. Ürünleri de çok kalitesiz verilen parayı hak etmiyor kesinlikle
Bee beauty lip balm 😂 onu süreceğime vazelin sürerim daha iyi
Cidden merdiven altı gibi doğru söylüyorsun
Aynen bee beauty de öyle merdiven altı hepsi. Resmen insanları kanser eder ben almam aldırmam da kimseye
Aynen öyle
Ultra gecesi var bir tane kullandım iyi ama büyüktü yani bebek bezi😴
Bende diğer gece serisini kullanmıştım şu mavi renginden pede bakıyorum hiç kan yok meğersem emiciligi çok iyiymiş pedin iç kısmını yırttım hep sıvıyı hapsetmis
Evet ben farkı görmedim benimki az kan geldi kullandığı ilaçtan sanırım ama fena değil
Aynen bende kotexin diğer gecesini kullandım 1 saat sonra falan bakıyorum ped bembeyaz resmen dedim ki kanamam mi durdu acaba dedim pedi yırttım baktım içine hep kan. Ama dışı bembeyaz
Evet iyi emiyor
Aynen kotexten şaşmam ben molped hayatta almam sleepy de aynı. İkisi de berbat verdiğin paraya deymez gerçekten. Kotex ve Orkid kullanırım kotex bulamazsam Orkid alırım ama genelde kotex. Verdiğim parayı kurusu kurusuna hak ediyor.
Kullandım ama kalın ve emmiyor en iyisi Orkid
Orkid de güzel hatta eczanelerde bile gormusumdur o markayı. İyi bir tercih
kotex'ten şüphe duymanı kınarım... en iyisidir
Biliyorum diğer gece serisini kullanmıştım ama bu serisini kullanmamistim hiç. Birde bimde 42 ye düşmüş 4 paket alıp stokladım
bu en doğalı zaten.. iyi yapmışsın
Aynen 42 TL şaka gibi gratiste 100 lira bu ped
BİM gerçekten çok iyi indirim yapıyor. Bimden şaşmam
Güzel kotex Orkid den daha iyi pamuk çünkü
Orkidin pamuklu olan serisi var bende oda pamuklu güzel
Çok rahat kullanışlı
Favori ped markam
Evet benim de öyle
Aşırı kötü hiç tavsiye etmem
Neden
Emici özelliği yok ve Hemen deforme oluyor
Ne kullanıyorsun peki onerebilecegin başka marka var mı
Molpet
Bunu kullanıyorum memnunum
Ben kotexin bu serisini daha once kullanmamistim ilk defa aldım hatta diğer gece serisini kullanıyordum. O gerçekten emiciligi %100 diyebilirim. 2 saat kullandım baktım bembeyaz ped kanamam kesildi sandim pedi yırttım içini açtım meğersem emmiş. Gerçekten hayran kaldım. Çok severek kullanıyorum kotexi favorim oldu
kullanışlı, rahat
Bence asko
Bencede*
Ben kullanıyorum memnunum
kotex iyi hatta diğer gece serisini kullanmıştım 2 saat kullandım baktım ped bembeyaz, acaba kanamam mi kesildi dedim. Pedi yırttım içini baktım resmen dolmuş. Ama dışına baksan bembeyaz.
Gayet güzek
Bende memnun kalacağıma inanıyorum
kullanmıyorum
Ben normal pet
Marka olarak
Kotex
Evet güzel
Bencede kotex kalitesi tartisilmaz
Yokkk
Erkekler Ne Diyor
Kullanışlıdır evet.
Denedin mi hic
Kullan geç takma bu kadar
Hiç kullanmadım
Kullandinm8 bare
erkeğim