Bilmiyorum ama sonbaharda ve kışın ağrılı geçiyor yazınsa sıcakta çekilmiyor. Reglden nefret ediyorum den bir kadınım bitse de menepoza girsek bir rahatlasak
Sanmıyorum kiloyla doğru orantılı olduğunu. Liseden arkadaşım normal kiloda bir kız hasta bezi takıyordu regl zamanlarında , damacanayla mı kanıyorum anlamıyorum ki , diyordu gmfnfmffmfm
Komik ama gerçekten napalım😂 daha kilolu olanda daha fazla kan yokki zayıf olanla aynı kan oranı var yine. Kiloyla ilgisi yok. Bazısından az bazısından daha fazla kan gelebilir kişinin kendi döngüsü bile her ay değişiyor bazen az bazen daha yoğun gelebiliyor, kiminin günü az kimisi uzun sürer o kişinin döngüsüyle alakalı kilosuyla değil.
regl kanamasının kilo ile bir alakası olduğunu düşünmüyorum çünkü birbirine ters durumlar kilo ile kanın ne alakası var çok kilosu olanın çok kanı mı oluyor hayır çok kilosu olanın çok yağı oluyor :D
Erkekler hasta olunca biraz mız mız oluyolar abim bi gribe yakalansa altında sanki kan var gibi inliyo🤣 o kadar abimin regl sancısını çekeceğimi düşündükçe krize giriyorum aman aman🤣🤣