bazı kardeşler birbirleriyle çok yakın ve söylüyorlar. ben ise tercih etmem. ben mağarada mı yaşıyorum ya 


kocam olursa kocama bile söylerim ne kardeşi 🤭
Hayır söylemez
Bir mucize gerçekleşir ve olursa kesin söyler.
Hayır ve umrumda da değil birinin regl olup olmaması ben kendime bakarım.
Yani söyler evet
Evet söylüyor ben de ona söylüyorum
Ablamda bende evliyiz her zaman söylüyoruz nedense
Kardeşim yok ama ben ablama söylemiştim
tek çocuğum ama olsa derdim.
Bende sevmem ona ne sanki
Kardeşim yok
Olsa söylerdi
Genelde olsa olsa eşim yani karım söylerdir.
Kız kardeşim yok 😭
Erkek ve kız kardeşlerden mi bahsediyorsun?
Kardeşim yok söyleseydi normal karşılardım
Arkadaşlarım bile söylemişlerdi. Gayet normal.
Mümkün değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar