Pişman olman çok güzel bir şey bir daha yapma ama bilmiyorum siz daha cocuksunuz yaptığın kişi şimdi seni tehditler tekrar tekrar istiycek adını yayacak orp diye bunla yattım mahlede
Yapcak bir şey kaldimi bekaretini verdin bundan sonra yapmiycaksin ciddi sevenin olur söylersin geçmişte bir ilişkim oldu ve bakire değilim kabul ederse eder etmezse yoluna bakarsın çünkü biliyorsun bakirelik tabu
Zaten konuşuyoruz geçenlerde ayrılalım dedim canına koymak istedi sen yoksan benimde olmamın bir anlamı yok dedi yani seviyir öyle gözü dışarıda olanlardan değil güveniyorum yani güven testi kaç kere yaptım sosyal medyası bile yok benimde yok öyle yani
Kızlar Ne Diyor
Hormkn bozukluğu birde evli isen hamilelik testi yapabilirsin
Yok evli değilim
Doktora dormamadsn her hangi bir ilaç kullanmanı tavsiye etmiyorum
O yüzden bende randevu aldım gidicem doktora
Umarım bir sorun yoktur
İnşallah gidince gorucem artık bu arada sen kız mısın
Evet
Tamam
Kaygı stres veya kist adet geciktirir
Düzene girer ama stres çok etkili.
Haklısın
Dr git yinede
Stres
Stres yapar
Olabilir
Kim sıktı seni
Erkekler Ne Diyor
İki hafta öı geçti günü
Evet
Stresli günler geçirdin mi
O etkiler hormonlar hava üşütme
Enfeksiyon varsa mantar o yapar
Evet geçirdim
Bittimi enfeksiyon
Enfeksiyon yokki
Varsa yapar
Hmm olabilir
Bir çok etken var
Doğru
Detaylıca anlatırsan 2 haftanı net biley söyleyebiliriz
cinsel birlikteliğiniz yoksa stres veya mevsimsel
seks yaptıysan nedeni belli
Son durumun ne. Düzeldi mi
sanirim stresli bi donemdesin
Evet
karmaşık duygular içinde misin
iş ile ilgili mi
Evt ama işten dolayı değil sevdiğimle alakalı aramız bi iyi bi kötü ona sinir oldum üzüldüm öyle yani
bayanlar çiçek gibidir
çok üzülme
yapraklarin solar 😔
her şey Yoluna girer
olan sana olur
mutlu olmaya bak
istersen dertlesebiliriz
Teşekkür ederim
rica ederim
Git doktora sor
Sorsam bile normla diyorlar
O zaman normal demekki
Aynn
Stresss
19 yaşında ilişki yaşamak için çok erken
Evet zaten pişmanım ama daha çok karşı taraf istedi bunu nefsime yenik düştüm
Pişman olman çok güzel bir şey bir daha yapma ama bilmiyorum siz daha cocuksunuz yaptığın kişi şimdi seni tehditler tekrar tekrar istiycek adını yayacak orp diye bunla yattım mahlede
Yok yok öyle birisi değil ciiid düşünüyor benimle
Yapmam zaten
😂😂😂😂
Kızım seni evlenmeden şey yapmis
Sen daha çocuksun erkek o sana orp gözüyle bakiyot
Aileler erkek çocuğuna evlenmeden veren kadınlara orp gözüyle eğitiyor şenlik durum yok
Sen onun gözünde sadece objesin
Sana ben ne anlatıyom sen bana seviyor beni diyon
Sevse sadece seni korur kollar ekmek alır para verir zikmez seni evlenmeden çocuk uyan artik
Ne yapmam gerekiyor peki
Yapcak bir şey kaldimi bekaretini verdin bundan sonra yapmiycaksin ciddi sevenin olur söylersin geçmişte bir ilişkim oldu ve bakire değilim kabul ederse eder etmezse yoluna bakarsın çünkü biliyorsun bakirelik tabu
Seni üzdüm özür dilerim insallah seni senden çok seven bir eşin olur
Önemli değil sen doğruyu söyledin belkide
Hayırlısı diyelim artık bundan sonrası
Oy yerim seni benimde kardeşim bak kız kardeşim böyle bir olay onun başına gelmiş olsa bende üzülürüm
Çünkü daha çocuksun 19 yaşındasın 25 olsan bir şey demezdik olgunsun derdim
Haklısın ☹️☹️☹️
O çocukla irtibatı kesme
Belkide seni seviyor ama sakin bir daha yapma seviyorsa evlenince yapın
Konuş onunla ben pişman oldum artık evlenince yapcam de
Ya bak o çok farklı ben inanıyorum beni seviyor eğer sevmese benimle birlikte olmazdı bana dokunmazdi
Zaten dedim pişmanım diye söyledim
Zaten konuşuyoruz geçenlerde ayrılalım dedim canına koymak istedi sen yoksan benimde olmamın bir anlamı yok dedi yani seviyir öyle gözü dışarıda olanlardan değil güveniyorum yani güven testi kaç kere yaptım sosyal medyası bile yok benimde yok öyle yani
Seninle konuşmak çok iyi geldi tanımıyorum ama teşekkür ederim
O seviyorsa inşallah mutlu olursun bırakma o halde böyle çocuk yaşta bu düşünceler kolay kolay bulamazsın ha sunuda diyim
Sen çok iyi birisin kimseye boyun eğme bu olay için evlenirsinde annede olursun inşallah
Evt iyi birisiyim inşallah teşekkür ederim kendine iyi bak görüşmek üzere
🙋👋 kendine iyi bak
Tamam sende randevu aldım doktora gidicem 2 gün sonra
Hamileisndir
Hic böyle oldumu
Arada oluyor en son kışın olmuştu Ben söyle düşünüyorum düzensizlikten olurdur diyarlar
Olabilir evet kac yasindasin
Soruyu ben nasıl sormuşum 19
Anladim gördüm
Öyle
Hala gelmedimi
Hayır ama 2 veya 3 gün sonra gelmezse doktora gidicem
Evet git tabi
Aynn
Ailenle misin
Evet
Ağrı felan dimi
Anlayamadın
Ağrı felan yokmu diyecektim
Hayır yaa
Sevgilin var mı
Evet var ama sevdiğim
Bulusuyormusun
Arada öyle çok değil yaa sen bunları niye soruyorsun sana ne
Seni merak ettim
Etme kardeşim
Ediyorum tabi bekarim arayistayim senin gibi biri lazim bana
2 ay geciktiği zamanlar oldu
İlişki yaşadın mi
1 kere ama korunarak
Ne kadar oldu
3 hafta kadar
Bilemedim tam korunma oldu mu emin misin
Evet
Şu aralar ben hiç iyi değilim hep stresli günler yaşadım
Veya düzensizliklerden dolayı da oluyor diye düşünüyorum