Yoksa sakin misiniz?
Ben bazen deliriyorum ağlama krizim tutuyor

Ben bazen deliriyorum ağlama krizim tutuyor




Duygu durum hissetme olaylarının çok ani değişebildiği bir dönem her türlü.. Ama sinir krizleri ağlama krizleri felan da yaşayanlar olduğunu bilmek beni çok üzer, keşke elimdemn gelse de herkese yardımcı olabilsem (bu konuda değil sadece) her konuda her zaman..
Ağlama krizine giriyorm
Bütün dönemlerinde oluyor mu ya? :(
Sabırlar diliyorum
Saolll
Geçirdiğim oluyor, tatlı isteğim artıyor ekstra alıngan oluyorum hiç ağlamayacak şeye bile ağlayabiliyorum. Ama hayatımda beni seven bi erkek olduğu için bunlar bile ona tatlı geliyor tolere edebiliyor kurban olduğum
Ben normalde sinirliyim regliyken barut fıçısına dönüyorum
Canım rica etsem sende bu sorumda fikrini paylaşır mısın? 😇
Sizce böyle bir kızla böyle bir erkek karşı karşıya gelse sonuç ne olurdu (Görselli)?
Değişiyor öncesinde çok sinirli olabiliyorum bazen de pamuk gibi ama genelde şu duygusallık durumu oluyor ağlak zırlak bi aptala dönüsebiliyorum yani sağım solum hiç belli olmuyor ben ne zoe bie mahlukatmışım kendimi zor idare ediyorum hahah...
yani hiç öyle ahım şahım kriz geçirmelerim falan yok sadece tahammül seviyem düşük oluyor çok ağrım olduğu için yataktan kalkmıyorum birazda alıngan oluyorum o kadar
Deliriyorum ama belli etmem
Nasl başarıyorsn
İnsanlara bunu yansıtmak hoşuma gitmiyor, kimse bunu bilmek zorunda değil
Regl dönemi beni ruhen ve bedenen çok zorladığı için yalnız kalmayı tercih ediyorum genelde.
Aynen ben de
Geçiriyorum. Daha bu sabah ufak çaplı bir sinir krizi artı göz yaşı 🤦🏼♀️ ne yapacağız böyle bilmiyorum🙄
Hayır, sadece herkes ve herşeyden uzak olmak isterim. Konuşmak bile midemi bulandırır yalnız kalmam gerekir.
Sinir krizi geçirmiyorum ama biraz gergin be tatsız olurum
Gergin olurum ama öyle kriz falan geçirmem
Aynen gerginim
Duygusal oluyom çabuk kirliyom kirldim icinde sinir krizi tutuyor.
Çok gergin oluyorum. Önceden bu kadar etkilemiyordu.
Çevremdekilere Allah sabır versin diyorum başka bir şey demiyorum😂
Evet alınganlığım maksimum dozda oluyor o da gerginliği doğuruyor
Sinirden çok duygusal oluyorum aklıma gelen her şeye ağlıyorum
Evet fazlasıyla. Özellikle bu sıcakta sinir krizi geçirmemek mümkün değil.
Evet aşırı herkesten nem kapıyorum aşırı sinirli oluyorum
Genelde sakinim ama arada sırada bi gerginlik oluyor.
Hayır ama çok ağrım olduğu için hasta gibi yatıyorum ilk günlerde.
Fazlasiyla kirilgan oluyorum surekli trip atiyorum biseylere bazen en ufak seylere sinirlenip agliyorum
Ben çok kırılgan oluyorum, sinir krizleri regli olmadan önce oluyor
Geçirmiyorum çok şükür ama arada sırada sinirli olabiliyorum
Evet oluyor öyle sinirli
Sinirlenmiyorum fazla ama çok ağlarım
Yoo ben normalim kdkdjd
Hayır genellikle olmuyor
Değişiyor ama genel olarak çok huysuz oluyorum
Ben daha mutsuz hissediyorum gergin
Evet hem de cok fazla
Duygusal patlama yaşıyorum
Bazen hormonlarım bariz bir şekilde çok azıyor
Ben regl olmuyorum.
Hadi kadinlar kısmını işaretleseydiniz sadece onlari ilgilendiren bir paylasim oldugu icin erkeklerde gereksiz yorum yapmazdi diyorum
Olablr
abi regliymiş beee ayın yarısında yoksunuz zaten bide bizede dünyayı dar ediyorsunuz biz aynı sancıyı sıkıntıyı çekmiyoruz diye 🤣🤣
Haha aynen
Buna cevap vermek iki tarafı ateşli bir sopayı tutmak gibi :D evet desem de yanlış anlaşılır hayır desem de :D
Menstirasyon dönemi kadının en hassas olduğu dönemdir bu davranış durumu normal
Biz regli olmuyoz ya
Geçmiş olsun
Saol
Allah kolaylık versin
Geçiriyorum sinir krizi
Hiç olmadım bu saatten sonra da olacağım yol
Gecirmiyorum
Orta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?