Adetime 3,4 gün var ama şimdiden karnıma sancı giriyor belim ağrımaya başladı. Henüz regl olmadım ama sancılanıyorum neden olur bu ya?
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
kızzz sen hamile olmayasın
Yok yaa hamile olsam niye regl agrisi gibi sancı olsun ki korkutma benii😬
valla bende öyle sanıyodum hamile çıktım... :((
Ciddi misin yaa ama regl günüme de az kaldii
Erkekler Ne Diyor
Normal iste olmaya yakin oncesi ve sonrasi boyle agrilar sancilar normalmis onun gostergesi gibi bir sey yani ilk defa mi oluyon knk ben bu site sayesinde ogrendim artik sen kiz olarak nasil bilmezsin
Önceden sancim olurdu ama sanki regl donemimdeymisim gibi bu kadar olmazdı o yüzden sordum
Normaldir ya dert etme.
Bir sey yasamadin herhalde?
Anladim. 1,5- 2 hafta önce bi ilişkim oldu
nasil oldu peki
Nasıl oldu derkenn
Yani iliski nasil oldu nasil bitti korunma oldu mu vs bunlar onemli ayrintilar knk hic mi umrunda degil bunlar
Geri çekilmeyle korunduk
Olsun knk yine sikinti, bi ihtimal yani dua et hamile olma
Evliyim zaten ama ben bebek istemiyorum şu an. Umarım değilimdir ya. Acil gebelik testi alıp yapmam lazım cidden stres oldum şu an
He o zaman sikinti pek yok hamile olsan da ama stres yapabilir evet. Biraz bekle bir hafta 10 gun oyle test yapacakmissin yaparsin bence simdiden acele etme daha erken
Evet kesin sonuç çıkması için biraz bekleyip yapmam lazım ama o zamana kadar hep stresle mi geçecek günlerim ya:(
İnşallah adet olurum da hiç test yapmama gerek kalmaz
Stresle niye geciyor ki zaten ama bekle biraz evet acele etme ve simdi unut bu konuyu Şu an elinden bir sey gelmez zatne olan olmus hamile olsan bile napabilirsin artik o yuzden bu kadar dusunup stres yapmak da bir seye fayda etmez anca kendine zarar
Evet ama aklımda hiç çocuk düşüncesi yok istemiyorum da şu an :(
Allah verdiyse yapacak bir sey yok
Evet orası öyle. Aldirmakta istemem tabi :(
Aldirma tabi canim, cocuk evinin nesesidir nurudur kolaylik saglar dert etme bu kadar
Eşime hamile olabilirim belki, stres yapıyorum dedim. Hamile olma ihtimaline bile nasıl sevindi inşallah olur felan diyor gidip gelip. Hevesi de kırılsın istemiyorum. Bu kadar sevineceğini hiç tahmin etmemiştim ya
Ne guzel iste siz bugun de yapin direkt girin odaya ya bosversene butun her seyi hic dert edilecegi kadar da degilmis bak nasil da istiyor adam
Yok ya hiç yapacak durumda değilim karnım belim felan ağrıyor sancim oluyor ara ara. Evet kendisi çok istiyor da bilmiyorum işte
Halen mi ya, bi agri kesici falan atsaydin. Yavas yavas fazla acitmayacak sekilde yapin sizde, bence cok istekli sekilde yapacak bu sefer hem geri cekilme durumu da olmayinca kendinden gecer sende zevk alirsindir yani ne kadar agrin da olsa
Gerçekten ağrıyor hala. Midem de kötü biraz bulanıyor halsizim. Ayrıca yapsak bile yine korunuruz ya sonuçta henüz belli değil hamile olup olmadigim
Olsun canim o cok istiyormus iste olmayip da bugun yaptiginizdan hamile kalsan sanki onun icin sorun mu, tam da istedigi olacakmis.
Bunlar biraz hamilelik belirtileri gibi geldi bana ama pekte emin olamadim tabi, hem geri cekiliyorsunuz dedin o yuzden bir sey de diyemiyom
O istiyor ama ben pek istemiyorum. İki tarafında istemesi lazım özellikle kadının istemesi daha önemli bence. Sonuçta taşıyacak doğuracak hatta daha fazla ilgilenecek olan benim. Bilmiyorum bende hamile miyim değil miyim cidden off
Orasi oyle tabi ona ben bir sey demiyorum zaten. Yani hic mi istemiyon, ne zamandir evlisiniz yaslar kac
2 ,5 yıllık evliyiz ben 24 eşim 29 yasinda
Yani senin icin de guzel yas ama onun ki de ilerliyor 30 olmus cocuk ister insan o yasta artik
Evet o da öyle diyor yaşım geçiyor felan diye
Dogru diyor hakli da yani anlayabiliyorum. Insan 30a girdiginde bile bi en az bir cocugu olmus olsun ister, ben sahsen istemezdim 30dan sonra cocuk yapmaya baslamak
Evet bi yandan da haklı tabi. Ona da haksızlık yapmak istemiyorum çok hevesli çocuk konusunda
Boyle anlayisli olman da cok guzel, benim bile hosuma gitti yani. Simdiki zamanda cogu gencler cok bencilce davraniyor dusuncesizlik var falan o yuzden boyle dusunmen guzel, konusun aranizda madem, bugun olmazsa yarin yaparsiniz agrin ne zaman hafiflerse artik
Aynen kendimi annelige adapte etmem lazım. Ne zmana kadar gidecek böyle. Bu konu tartışmaya da dönsün istemiyorum. Eğer hamile değilsem bile kendimi adapte ettikten sonra çocuk istediğimi söyleyecem..
Olgunsun olgun davraniyon yani belli, yasin da 24 zaten olmasi da gerekiyor tabi ama o yasta bile ne cocukca ergence davrananlar var, bence sen en dogrusunu en iyisini yapiyorsun. Sanki bizim annelerimiz bu konuda tecrubelimiydi, bizleri yaptikca cocuklar oldukca tecrube geldi alistilar, bu isler boyle yapa yapa ogrenecek insan. Her seyin bir ilki var bosuna denilmiyor, bu da ayni sekilde, o yuzden kimse de seni tecrubeli olaya hakim bekleyemez..
Tabi ki öyle. Yani illaki bi korku endişe oluyor hiç yaşamadığım bisey sonucta ama dediğin gibi herseyin bi ilki var. Yaş geçtikten sonra heveste geçer. Böyle olsun istemiyorum. şu an niyeyse hamileysem bile kabul etmeye istemeye başladım. Esimin o sevincini heyecanını görünce mutlu oldum. O mutlu olunca bende oluyorum..
Ne guzel iste olmasi gereken de bu, Allah mutlulugunuz daim etsin inshallah. O kabul etme istegi de bence Allah tarafindan, demin hic istemiyordun aman da aman dusuncesi nasil da pozitife dondu simdi, bu isler boyle oyle hemen ani fevri kararlar da vermemek lazim buyuk de konusmamak lazim ne olursa olsun, hamileysen ben bile mutlu olurum burdan..
Tesekkut ederim. Evet hiç istemiyordum bebek felan. Bi stres yaptım ama şu an niyeyse bi yumuşadım belki de dediğin gibi kabul etme isteğim Allah tarafından
Bence kesinlikle oyle, bebek dedigin huzurdur nesedir, nur topu gunahsiz ufacik yumruk kadar bebekler ne gunahi zarari olur guzel enerjiden harci, melek cunku onlar, sevmeyeneleri anlayamiyorum
Evet bencede öyleler günahsız çok sevimliler. Sevmeyenleri, ya da herhangi bi sağlık sıkıntısı yokken aldıranlari anlamış değilim. O daha ufacık annesine tutunmaya çalışan bi melek nasıl aldirirlar yazık günah. Bebek olan evde melekler olur eve neşe huzur gelir tabi
Kesinlikle, aranizdaki bag da saglamlasir esin sana kiyamaz daha cok deger kiymet verir yorulma diye kosturur falan bunlar guzel seyler kotu gozle bakmamak lazim yani
Evet tabi güzel şeyler bunlar. Psikolojik olarak mı bilmiyorum ama içimde hamileymisim gibi bi hissiyat var ve garip bi şekilde duygularım hemen degisti ve olsun istiyorum🥹
Belki de gercekten hamilesin, oyleysen hemen bana da haber ver bilmek isterim😌siz hep geri cekilerek mi iliskiye girdiniz bide, vay be dusun bu sekilde hamile kaldigini, gercekten dedikleri kadar o ihtimal varmis o zaman
Tabi ki de haber ederim:) evet hep geri çekiliyordu eşim. Eğer hamileysem bende şaşırırım açıkçası. Hiç bir doğum kontrolü %100 korumuyor ama korunarakta hamile kalmak çok çok düşük bi ihtimal
Evet dogru korumuyor. Siz hep ayni sekilde yani pozisyonda mi bitiyordunuz, benim de aklimda bulunsun da eger hamileysen.
Neden kondom falan kullanip rahatcana yapmadiniz hem icinde bosalmis dert olmazdi kondomun icine bosalmis olurdu. Iliskiden sonra da bi sudan gecirirdiniz delik yirtik falan var mi diye kontrol ederdiniz boyle onleminizi alirdiniz
Yok tek bir pozisyona bağlı kalmıyoruz. Kondom kullaniyorduk bi ara ama eşim pek zevk alamıyorum kondomsuz daha iyi dediği içi geri çekilme yöntemi kullandikk
Yok o bakimdan demedim, elbette kalmiyorsunuz ama bitis pozisyonu hep ya da cogunlukla ayni mi diye dusundum de, varsa oyle favori bitis pozisyonu, olabiliyor yani bazilari kisilerde.
Zevk acisindan evet kisiyor biraz hakli ama geri cekilme de iste hakim olabilecek kisi, bazen zevkten insan iyice kilitlenebiliyor icine gelmis olur o sikinti iste ama esin guzel kontrol ediyorsa iyi tabi diyecem ama bakalim belki yine de bebis geliyordur😌
Genelde misyoner de bitiyor. Yani eşim kendini tutup hep geri çekildi ama çok az bi gitsede risk oluşuyor iste. Ya da zevk sivisindan da hamile kalınıyormuş. Yani eğer ben böyle hamile kaldıysam şaşırırım. Cogu kisi normal sekilde ilişkiye girip aylar sonra hamile kalıyor. Ben korunarak kaldıysam Allahin bi mucizesi yani
Aynen zaten hamile kalmak icin ufacik nokta kadar bi damla bile yetiyor zaten. Zevk suyunda cok dusuk bir ihtimal olsa bile sperm icerebiliyor ve iliski sirasinda tabi git gel yapa yapa illa akmistir vajinanin icine bir yerlere bulasmistir ve zevk suyundan hamile kaldiysan evet cok nadir basa gelen bir sey yasamis olacaksin ama ilerde de artik geri cekilme degil de baska sekilde korunmaya calisirsiniz kondom hap spiral vs