Regl olunca ilişkiye yansıyor ne yapmalıyım?

Regl olduğum dönemde sevgilimden dolayı kafayı kurup kurup ilişki hakkında kötü şeyleri yazıyorum elimde olmadan kavga ediyoruz her ay aynı durum ayrılmak istediğini söylüyor elimde olan bişey değil kendimi durduramıyorum ama o da beni alttan almak yerine direkt ayrılalım diye üste çıkıyor sonra bende yumuşayıp özür diliyorum ama haklı o olmuş oluyor. Ne yapmalıyım kendimi nasıl durdurabilirim ya da ben mi haklıyım bilmiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de her ay aynı şey diyip benimle gelecek görmüyormus
Regl olunca ilişkiye yansıyor ne yapmalıyım?
Cevapla