Güncellemeler
+1 yıl
Günü 5 ten 2ye düştü
Geçen ay içinde düzensiz bir şey yapmışsın. Stres? Uykusuzluk? Düzensiz beslenme? Hareketsizlik?
Ama korkma kan geldiği için sağlıksın. Önemli olan kanın çok gelmesi ya da az gelmesi değil. Gelmesi.
Teşekkür ederim
Sağlıksın yazmışım. Sağlıklısın olacaktı. Anlamışsındır ama.
O ay antibiyotik ilaç kullansan olar bende de bu ay azdı normalden
İçmedim
ağrı kesici fazla içtiysen ondandır
Hiç içmedim
Daha az derken günü mü az
Evet
Benimde 6 7 gün oluyordu eskiden ama simdi 3 4 gün oluyor gayet normal yani 20 li yaşlarda azalıyor bir iki gun
Hormonlar olabilir hava olabilir
Eeee normal yani ilaç falan kullandıysan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?