sevgılın yok ise sorunu duzelt. ayrıca lutfen daha fazla cevap verme. LÜTFEN diyorum tamam mı. bır ınsana olumsuz yanıt verıyorsan sonrasını da söyleme.
Evet komiksin ve dengesizce cevaplar verdin sadece dalgasına yazdım. Bana hayatımda ilk kez biri itici dedi :) 75b yi nerden bildin diye düşünüyorum fbnssms ego kassam gizli kullanıcı olarak ve sana mı kasarım komiksin ve millet fiziğiim için kurşun atar kurşun yer. Övmicem kendimi sen nasıl istersen öyle düşün.
kursun yerler yursun sıkarlar evet :) zuhahahah kahkaha attım sagol bır de sonunda dıyor kı sen nasıl ıstersen öyle dusun :) zaten sen gıbı YALANCILARIN ortak noktası da bu. yalanı söylerler ama derler sonuna kanıtlayamam senın ıcın der yalan söylerler ama dedıkten sonra ne dusunursen dusun derler :)
Saçmalama ya sen yorumumu gözünle değilde reglinle mi okuyorsun önce bir mesajdan anlam çıkarmayı öğren diyorum ki çoğu bu kadar şikayet etmiyor ama hastanelik olanlar da varlar ee hastanelik olanlar şikayetçi oluyorlar onları biliyorum benim demek istediğim 100 kadından en fazla 10 15 tanesininki senin regl kadar ağır geçiyor ben zaten seni destekleyen şeyler yazıyordum ama mesajımı anlamayıp bana yüklenip sinirimi bozdun
Kızlar Ne Diyor
Bu öfke neden
Sence? Hani sence?
Bilmiyorum
Dengesiz ruh hali?
Neden böylesin
Erkekler Ne Diyor
normaldir hormonlardan
Onu mutlu ederdim karnını okşardım
İstekli oluyorlar genelde dahada istekli olurdum 🙈
Olabilir
anlamadım iğrenç düşünceler sen de mi sevgilinde mi?
Offf bende tâbi ki iğrenç duygu ayrıca o.
igrenç olduğunu nereden cıkardın? ne düşünüyorsun?
Dengesiz ruh hali...
bunu bıle bıle yaptıgının farkında olmak sence de m llık degıl mı?
Anlamadım
Hayır öyle olmuyor işte çok duygusal çok agresif oluyorsun
Olmaz burdan sor
olmaz de gec burdan nıye sor dıyorsun ala ala. cevap verme aq
Sevgilim yok. Ayrıca burdan soramayacağın ordan sprabildcğin şey ne alla alla
sevgılın yok ise sorunu duzelt. ayrıca lutfen daha fazla cevap verme. LÜTFEN diyorum tamam mı. bır ınsana olumsuz yanıt verıyorsan sonrasını da söyleme.
Regl sendromu yaşıyorsun geçmiş olsun. Ayrıca sana ne sevgilim yok diye soramaz mıyım öyle soru
sn arkadaşım. bir ricada bulundum demi? NEDEN UZATIYORSUN? söyledim yok dedin uzatma. ala ala ya sankı sıtede kız yok bana msaj atmayan
Ahahh zoruna gitmiş galiba shsnnsn
Evet komiksin ve dengesizce cevaplar verdin sadece dalgasına yazdım. Bana hayatımda ilk kez biri itici dedi :) 75b yi nerden bildin diye düşünüyorum fbnssms ego kassam gizli kullanıcı olarak ve sana mı kasarım komiksin ve millet fiziğiim için kurşun atar kurşun yer. Övmicem kendimi sen nasıl istersen öyle düşün.
kursun yerler yursun sıkarlar evet :) zuhahahah kahkaha attım sagol bır de sonunda dıyor kı sen nasıl ıstersen öyle dusun :) zaten sen gıbı YALANCILARIN ortak noktası da bu. yalanı söylerler ama derler sonuna kanıtlayamam senın ıcın der yalan söylerler ama dedıkten sonra ne dusunursen dusun derler :)
Mesaj atmakla cesaret ne alaka. Dediğin şeyler o kadar komik ki shsnenems başkalarıyla karıştırdın ve içindeki nefret kinin sahibi kimse git ona kus.
Hahahah sen harbi iyi değilsin
Asena kimse seni bitirimiş üzgünüm ahbanana ama komik de
Manipüle mi ediyosun anlamadım ki shsnnsn mesaj atıyım diye
İnanma çok da umrumdaydı
He heee
Manipüle edemezsin beni. Reddediilmeyi kaldıramıyorsun ama her şey senin istediğin gibi olmayacak
Merak ettiğini biliyorum batma daha çok.
Konuştu 3 cm 🤪 biliyor musun üzülüyorum sana.
Ben o kelimeyi dedim ama senin hem cinslerin diyor bana bunu. Kölen olmak isteyen de çok var.
Kölemm**
hadi ordan git
Si*tir git
bize yaşattıklarınızdan
Komikti bi daha olmasın
enteresan
Geneliniz regl öncesinde çok istekli oluyor
Değişir
Çoğu böyle ya
Evet. Hormonlardan kaynaklı ve vücut çocuk istiyor o kadar hazırlık yapmış 😭😭😭
Bu mesajın sonunda neden ağlama mesajı attın 😂😂 sen de mi istiyorsun çocuk?
He çok istiyorum🔥🔥🥵🤪🤪🤪😂. İronisine attım anla diye o duygu şeyini
Sen kaç yaşındasın da regl öncesi duyguların bu kadar karmakarisik oluyor? Bence senin reglin çoğu kadından daha ağır geçiyor.
Evet öyle nerdeen bildinn
Çünkü çoğu senin kadar şikayetçi değil. Sana üzüldüm ya, her reglde hastanelik olan kızlar bile var.
Sen kaç tane ağır yaşayan kadın gördün de şikayetçi değildi ha bilip bilmeden konuşma. Ayrıca ben de hastanelik olanlardandım ilaç kullanıyorum artık
Saçmalama ya sen yorumumu gözünle değilde reglinle mi okuyorsun önce bir mesajdan anlam çıkarmayı öğren diyorum ki çoğu bu kadar şikayet etmiyor ama hastanelik olanlar da varlar ee hastanelik olanlar şikayetçi oluyorlar onları biliyorum benim demek istediğim 100 kadından en fazla 10 15 tanesininki senin regl kadar ağır geçiyor ben zaten seni destekleyen şeyler yazıyordum ama mesajımı anlamayıp bana yüklenip sinirimi bozdun
Ah pardon tamam :D uzun uzun yazmışsın bir de kıyamam (🤪) 🥹🥺🥺🥺
Sinirin bu kadar kolay mı bozuluyor 🙄🥲😳🥺
Canım ben biraz sinirli bir insanım😃
Ahahah burcun ne
Sen buna sinirlendiysen sen regl olsan var ya katil olurdun net sjenwmwmdnns
Mesaj at veya takip isteği at mesajdan konuşalım burcumu regli falan😃
Gönderdim
nasıl bir igrenç dyygu
Hormon
Tahmin edebiliyorum ya hepsi ortaya karışık çok arkadaşımda gördüm :D
O zaman niye soruyorsun!!!🔪🔪
Senden duymak istedim :D
Kesss 🗡️🔪
:D :D Sakin ol ya regl mi oldun bıçak çektin hemen :D
Olucam, önce senin kanını akıtmayalım istersen.
:D :D yok benimkini akıtma senin aksın yeter :D
O zaman susss
Her konuda yardımcı olurum
Regl mi
Heee
Neden duygu durumu yaşıyorsunuz
Hormonlardab kaynaklı çok agresif ve çok duygusal olunabiliyor bu da kötü bir şey
Anladım kolay gelsin umarım çabucak atlatırsınız
Teşekkür ederim