Reglım 1.5 ay gecikti ne yapmalıyım?

Geçen gün sevgilimin kucağına oturdum ama kıyafetli bir şekilde o da aynı şekilde kıyafetliydi. Biraz s*rtündü sadece. B*şalma vs olmadı. Kalktık zaten. Ben çok utanıp ağladım. Kendisi benim üzüldüğümü görünce gözleri doldu özür diledi evi ters yönde olmasına rağmen beni bıraktı. Zaten öncesinde reglım gecikmişti bir ay falan Üstüne vize sınavlarım geldi bin türlü stres içerisindeydim. Sonra oruç tutmaya başladım. Düzensiz beslenme söz konusu oldu. Çok tedirginim. Çocuk da değilim b*şalma olmadan bebek mi olur ama insan ister istemez olmayınca korku dolu oluyor. Ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Düzeltme yapayım annemle aynı gün regl oluyoruz. Her gün soruyorum sen oldun mu diye. O da iki aydır olmamış. Ona takılıp ne verdin bize gecikiyor diyorum. Oruçla ilgisi büyük olmalı
Reglım 1.5 ay gecikti ne yapmalıyım?
Cevapla