12 yaşında adet olmak iyi mi kötü mü?

12 yaşındayken adet olsaydınız boyunuzda uzun olsaydı üzülür müydünüz? Veya çocuğunuz bu yaşta olsaydı

12 yaşında adet olmak iyi mi kötü mü?
Cevapla